ثبت نام نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت آغاز شد

کامل گلباغی گفت: ثبت نام برای حضور در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از روز دهم دی‌ماه آغاز شده و به مدت ۲۰ روز ادامه خواهد داشت.

کامل گلباغی مدیر واحد قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: ثبت نام برای حضور در نوزدهمین‌ آزمون سراسری قرآن و عترت از دهم دی‌ماه آغاز شده و به مدت 20 روز ادامه خواهد داشت. 

 

وی افزود: علاقه‌مندان به حضور در این‌ آزمون می‌توانند با مراجعه به آدرس quranedu.ir فرایند ثبت نام را انجام دهند.

 

گلباغی عنوان کرد: آزمون سراسری قرآن و عترت امسال با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی و در سه گروه آزمونی شامل گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم (دو رشته)، گروه معارف اهل بیت(ع) (سه رشته) و گروه حفظ قرآن کریم (9 رشته) برگزار می‌شود.

 

مدیر واحد قرآن و عترت ارشاد اسلامی کردستان با توجه به اینکه زمان برگزاری آزمون‌، نیمه اول اسفندماه اعلام شده است، افزود: هزینه ثبت نام در این دوره 50 هزار ریال است و نسبت به سال گذشته حدود 30 درصد کاهش داشته است.

 

وی گفت: ثبت نام برای نوزدهمین‌ آزمون سراسری قرآن و عترت محدودیت سنی ندارد و هر داوطلب می‌تواند در تمامی رشته‌ها به غیر از گروه حفظ که تنها اجازه حضور در یک‌ رشته خواهد داشت، ثبت نام کند.

 

گلباغی اضافه کرد: از موسسات و فعالان قرآنی سطح استان دعوت می‌شود ضمن اطلاع‌رسانی این آزمون به اعضای خویش و همچنین مردم، نسبت به فراهم کردن شرایط لازم برای  ثبت نام اعضای خویش را در این آزمون فراهم کنند.

کد خبر 1012020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha