جلسه ستاد دهه فجر شهرستان بهارستان برگزار شد

جلسه ستاد دهه فجر شهرستان بهارستان با حضر مسئولان برگزار شد.

جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بهارستان با محوریت برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر با حضور مسئولین شهرستان در محل دفتر امام جمعه گلستان برگزار شد.

 

در این جلسه حجت الاسلام محمود نورپور امام جمعه گلستان گفت: انقلاب اسلامی حق بزرگی بر همه ما دارد .انقلاب اسلامی اسلام را از اسارت آزاد نمود و دشمنان را مأیوس کرده و لرزه و  رعشه بر وجود چرکین آنان انداخت ، انقلاب اسلامی به مسلمانان  و شیعیان عالم عزت و عظمت بخشید و دین و  معارف اسلام ناب محمدی را به متن جامعه آورد.


وی در خصوص برگزاری مراسم های انقلاب اظهار داشت:‌امید است با برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه های این ایام فرخنده دین خود را به اسلام و نظام ادا کنیم .


در این جلسه مهندس موسوی معاونت فنی عمرانی فرمانداری شهرستان بهارستان نیز از اظهار آمادگی فرمانداری شهرستان برای برگزاری جشن ها و برنامه های  دهه فجر خبر داد.


در ادامه  جناب سرهنگ درویشی فرمانده سپاه شهرستان بهارستان، بر لزوم اجرای برنامه های دهه فجر تاکید کرد و ضمن بیان  برنامه ها بیان کرد:‌ تمام تلاش ما این است که در این ایام از طریق فضای حقیقی و مجازی و شبکه های اجتماعی برنامه های ایام الله  دهه فجر به صورت باشکوه برگزار گردد.

کد خبر 1016266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha