موج محکومیت فروش محصولات اسرائیلی در بازارهای دبی

عرضه و فروش محصولات شهرک نشینان اسرائیلی در بازارهای میوه و تره بار دبی در شبکه های اجتماعی با محکومیت گسترده ای رو به رو شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روزنامه فرامنطقه ای «القدس العربی»، تصاویر محصولات کشاورزی شهرک نشینان اسرائیلی در دبی با موجی از محکومیت ها را در شبکه های اجتماعی به همراه داشت.

 

فعالان و کاربران شبکه های اجتماعی از فروش محصولات صهیونیستی در دبی انتقاد کرده و نوشتند: این محصولات در زمین های سرقتی کاشته شده است.

 

حساب کاربری «اسرائیل بالعربیه» وابسته به وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی تصاویری از محصولات شهرک ‌نشینان صهیونیست را در یکی از بازارهای دبی منتشر کرد و در زیر آن نوشت: «انار اسرائیلی در بازار میوه و تره بار دبی فروخته می‌ شود. امارات نه تنها محصولات اسرائیلی را می‌ فروشد، بلکه با افتخار تصویر این محصولات را در کنار پرچم اسرائیل برای تبلیغ در معرض دید عموم قرار می ‌دهد.»

 

این تصویر موجی از محکومیت ها را در توییتر به همراه داشت. درهمین راستا، حمد الشامسی، یک فعال حقوقی اماراتی در این باره نوشت: محصولات زمین فلسطینی ها با نام صهیونیست ها وارد امارات می شود. من به مردم امارات می گویم: خرید و فروش محصولات دزدیده شده، جایز نیست.

 

محمد الحریری، یک محقق و نویسنده اماراتی در این باره واکنش نشان داد و گفت: حمایت از دزد غارتگر را با مخدوش کردن نام انار بیشتر کردند، زیرا نام عربی انار که «رمان»  است و در سوره الرحمن قرآن کریم آورده شده است، بر روی آن ننوشته اند و آن را به فارسی «انار» نوشته اند و البته که برای این رژیم از نار(آتش) نصیبی است.»

 

الکنانی، فعال دیگر اماراتی در این باره نوشت: درخت رمان خودش از کشور شما قدمی تر است. به خواست خدا کشور شما نابود می‌ شود و این سرزمین که متعلق به خداست، به یاری خدا پس گرفته می شود.»

 

عبدالله المعرق، فعال دیگر اردنی در این باره گفت: شما هیچ چیز نیستید هر چه در خاک فلسطین تولید شود، فلسطینی است و به شما ارتباطی ندارد، علم شما در خیانت و کشتار افراد بی گناه است، علم شما به دردتان نمی خورد، اگر آمریکا و کشورهای اروپایی از شما حمایت نمی ‌کردند الان هیچ موجودیتی نداشتید.

 

امارات طی روزهای گذشته محصولات شهرک نشینان صهیونیستی را وارد بازار خود کرد و این اقدام با محکومیت مقامات فلسطینی رو به رو شد.

کد خبر 1016648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha