تالار مرکزی ساری اردیبهشت ۱۴۰۰به بهره برداری می رسد

زارع با بیان اینکه تالار مرکزی شهر ساری در زمینی به مساحت پنج هزار و ۲۹۴ متر مربع احداث و کار تکمیل و تجهیز سالن های این پروژه فرهنگی هنری مرکز مازندران روند رو به رشدی دارد، گفت: تالار مرکزی ساری اردیبهشت ۱۴۰۰به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عباس زارع» عصر امروز(یکم بهمن) در نشست با مهندس توانایی مدیر پروژه‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیمانکاران پروژه تالار مرکزی گفت: تلاش‌های خوبی در راستای تجهیز این تالار در حال انجام است و ما انتظار داریم که این پروژه فرهنگی به امید خدا با پیگیری‌های مستمر، به زودی آماده بهره برداری شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه تالار مرکزی شهر ساری پنج هزار و ۲۹۴ متر مربع مساحت دارد، افزود: این پروژه با برخورداری از ۳  سالن همایش،  و بخش‌های اداری، کارگاهی و تمرینی اعم از نگارخانه، کتابخانه، خدماتی و... با تلاش بی وقفه در حال تجهیز است و ما امیدواریم تمامی نیازهای این مرکز با رایزنی هایی که در سطوح ملی انجام خواهیم داد مرتفع گردد.

 

وی اذعان کرد: به نظر می‌رسد پس از سال‌ها انتظار، کم‌کم قرار است بزرگترین مجموعه فرهنگی هنری مازندران بر اساس سفر اخیر «محمدباقر نوبخت» معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه  به مازندران و در صورت تخصیص  اعتبارات لازم، به گام‌های پایانی اجرا نزدیک شود و انتظار هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر برای تکمیل این پروژه به پایان برسد.

 

زارع با بیان اینکه مطابق جلسه ای که با شرکت ساخت ابنیه این تالار مرکزی داشتیم و روند احداث و تکمیل این پروژه رضایت بخش اعلام شده، افزود: همچنین کار تجهیز و تکمیل سالن ها شامل  آکوستیک صدا، سیستم های حرفه ای صدا و تصویر، نورپردازی، تجهیز الکتروآکوستیک جهت اجرای تئاتر و... تا اردیبهشت به اتمام خواهد رسید و تالار مرکزی ساری اواخر اردیبهشت ماه سال 1400به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 1017792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha