تعریض محور ارتباطی آستارا به اردبیل ضرورتی انکارناپذیر است

صابر با بیان‌اینکه تعریض محور ارتباطی آستارا به اردبیل ضرورتی انکارناپذیر است، گفت: اداره کل راه و شهرسازی گیلان با جدیت به دنبال تخصیص اعتبارات مصوب اجرای تعریض این محور باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عباس صابر» امروز(یکشنبه، ۵ بهمن) در جریان بازدید از روند پیشرفت فیزیکی پروژه تعریض جاده آستارا به اردبیل،اظهارکرد: محور مواصلاتی آستارا به اردبیل شاهراه ارتباطی شمال و غرب کشور است.

 

فرماندار بندر آستارا افزود: با توجه به ظرفیت گردشگری و اقتصادی، فعالیت بندر، اداره کل گمرک، راه‌آهن بین‌المللی، افزایش روزافزون حجم تردد گردشگران داخلی و خارجی و حمل و نقل کالا در آستارا، تعریض محور ارتباطی این شهرستان با استان اردبیل ضرورتی انکارناپذیر است.

 

وی تصریح‌کرد: با تحقق و به ثمر نشستن تعریض و تکمیل محور مواصلاتی آستارا به اردبیل،علاوه بر رونق گردشگری و اقتصادی منطقه شاهد کاهش سوانح جاده‌ای و تسهیل در عبور و مرور خواهیم بود.

 

صابر به اهمیت اجرای پروژه تریض محور مواصلاتی آستارا به اردبیل اشاره کرد و گفت: اداره کل راه و شهرسازی گیلان با جدیت به دنبال تخصیص اعتبارات مصوب اجرای تعریض این محور باشد.

 

گفتنی است، امروز یکشنبه( ۵ بهمن) مدیر کل راه و شهرسازی گیلان، نماینده مردم بندر آستارا در مجلس و فرماندار این شهرستان از روند پیشرفت فیزیکی پروژه تعریض جاده آستارا به اردبیل بازدید کردند.

کد خبر 1019044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha