اجرای ۱۶۹۸ پروژه عمرانی، اشتغالزایی و اقتصادی در مراوه تپه

ضمیر گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر یک هزار و ۶۹۸ پروژه در سطح شهرستان مراوه تپه در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «امانگلدی ضمیر» ظهر امروز (سه شنبه 7 بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: به مناسبت ایام دهه فجر 385 میلیارد تومان پروژه برای افتتاح و کلنگ زنی در نظر گرفته شده است که نسبت به سال گذشته 6 برابر رشد اعتبارات پروژه ها را شاهد هستیم.

 

فرماندار مراوه تپه ادامه داد: 759 شغل براساس پروژه های اشتغالزایی که در ایام دهه فجر در مراوه تپه به بهره برداری می رسد ایجاد می شود که نسبت به سال گذشته 10 برابر رشد داشته است.

 

ضمیر با بیان اینکه به مناسبت ایام الله دهه فجر یک هزار و 698 پروژه در سطح شهرستان مراوه تپه در نظر گرفته شده است، یادآور شد: 275 میلیارد تومان پروژه عمرانی و اشتغالزایی و 109 میلیارد تومان پروژه اقتصادی در ایام دهه فجر کلنگ زنی می شود.

 

وی گفت: بیمارستان 64 تختخوابی علوی مراوه تپه با اعتبار 120 میلیارد تومان، آسفالت جاده مرزی با پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، ساخت پنج خانه بهداشت به همت خیران، آغاز سایت روستایی طرح کوچ که در کاسه سطح فراغی و چایلی قرار گرفته است، آغاز عملیات گاز رسانی به پنج روستا و بهره برداری از پروژه گازرسانی به دو روستا از جمله مهمترین پروژه های ایام دهه فجر در شهرستان مراوه تپه به شمار می رود.

 

فرماندار مراوه تپه با بیان اینکه برای ساخت یک هزار واحد مسکونی صدور پروانه در شهرستان مراوه تپه صورت گرفته است، یادآور شد: امسال ۵۴۵ واحد مسکونی محرومین در سطح شهرستان مراوه تپه به بهره برداری می رسد که قسمت عمده آن در ایام الله دهه فجر آماده بهره برداری است.

 

 

 

کد خبر 1019717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha