برترین‌های کنکور سراسری ۹۹ در میناب تجلیل شدند

طی آئینی با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان از ۶۷ نفر از برترین های کنکور سراسری ۹۹ در میناب تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از میناب، « محمد قویدل »، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان در این آئین ضمن تقدیر از تلاش دست اندرکاران در حوزه آموزش و پرورش و کنکور در میناب، موفقیت جوانان دانش آموز در عرصه های مختلف علمی را بیانگر اهمیت جمهوری اسلامی به علم و دانش دانست و با اشاره به بخش هایی از بیانیه گام دوم انقلاب، گفت:نظام ما به حوزه علم، دانش، پژوهش و فناوری نگاه ویژه ای دارد.

وی اظهار داشت:هرمزگان و میناب دارای نخبگان زیادی است و وظیفه آموزش و پرورش در زمینه کیفیت بخشی برنامه ها بسیار سنگین است.

قویدل ادامه داد:توسعه کیفیت آموزش در مجموعه آموزش و پرورش بسیار حائز اهمیت و مورد تاکید است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان با ذکر این مطلب که از سال گذشته با همه گیری بیماری کرونا در کشور و به تبع آن در هرمزگان، بسیاری از کلاس های درس تعطیل شد ولی آموزش تعطیل نشد.

این مسئول اضافه کرد:ما در هرمزگان جز نخستین استان هایی بودیم که در زمینه برگزاری کلاس های درس به شکل غیر حضوری از ظرفیت فضای مجازی و شبکه تلویزیونی استانی صدا و سیما استفاده کرده و نگذاشتیم آموزش تعطیل شود.

وی خطاب به برترین ها کنکور گفت:شما اکنون مشاوران خبره ای هستید که می توانید به دانش آموزان در حال تحصیل کمک کنید.

قویدل اظهار داشت:از شما می خواهم مجموعه آموزش و پرورش را از خود بدانید و ارتباط خود را هرگز قطع نکنید.

امام جمعه میناب نیز در این آئین با بیان این مطلب که دانشجویان پس از طی تحصیل باید برای منطقه خود منشا خدمات باشند، افزود:دانشجو شبیه ستاره است و با علم خود روشنی بخش جامعه است.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی با ذکر حدیثی از پیامبر اسلام، پویندگان راه علم و دانش را وارثان پیامبران دانست و گفت:دانشجو حیات بخش جامعه است.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میناب هم با بیان این که شهرستان میناب در زمینه رتبه های برتر کنکور سال جاری رتبه چهارم استان را کسب کرد، افزود:امسال علی رغم بحران کرونا و استرس های ناشی از آن، دانش آموزان مینابی حماسه آفریدند.

سعیده کریمی گفت:در کنکور سال جاری 54 نفر از دانش آموزان مینابی رتبه زیر پنج هزار کسب کردند.

در آئین تجلیل از برترین های کنکور سراسری 99 از 60 نفر از دانش آموزان رشته های انسانی، تجربی و نظری و هفت نفر از دانش آموزان فنی و کار و دانش و 17 نفر از مدیران مدارسی که بیشترین قبولی در کنکور 99 داشتند تجلیل و قدردانی شد.

 

 

 

  

کد خبر 1020043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha