ازدواج آسان دو زوج جوان به همت کانون فرهنگی هنری جامعه المهدی کرمان انجام شد

همزمان با فرا رسیدن خجسته زاد روز باسعادت کوثر نبی، کانون های مساجد در تدارک برپایی جشن و سرور هستند و به همین مناسبت ازدواج آسان دو زوج جوان به همت فعالان مسجد حضرت ابوالفضل و کانون فرهنگی هنری جامعه المهدی کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ همزمان با فرا رسیدن بیستم جمادی الثانی، خجسته زاد روز باسعادت کوثر نبی، ام ابیها صدیقه اطهر سلام الله علیها کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمان در تدارک برپایی جشن و سرور هستند.

 

 

بر پایه این گزارش جشن میلاد کوثر همراه با افتتاح نمایشگاه و بازارچه انقلاب در مسجد و حسینیه سیدالشهداء سرآسیاب فرسنگی به همت کانون فرهنگی هنری مکتب الشهداء و با همکاری هیئت محبان قائم(عج) و پایگاه مقاومت ام البنین برگزار می شود.

 

 

 

کانون فرهنگی هنری مکتب العباس نیز با همکاری گروه جهادی شهدای کوهپایه و هیئت و پایگاه مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام مراسم جشنی را با حضور حجت الاسلام ایزدخواه و ضرب نوازی مرشد ایرج زنجانی جمعه جاری در وامقآباد برگزار می کند.

 

 

همچنین کانون فرهنگی هنری جامعه المهدی(عج) مسجد ابوالفضل کرمان در شب میلاد حضرت زهرا اقدام به برگزاری مراسم ازدواج آسان برای دو زوج کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1022619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha