رتبه برتر «مُلک سلیمانی» در فراخوان مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی

مدیر مسؤول کانون فرهنگی امام زمان(عج) عباس آباد آران و بیدگل گفت: نماهنگ «مُلک سلیمانی» به عنوان یکی از تازه ترین محصولات موسیقایی کانون فرهنگی امام زمان(عج) آران و بیدگل ، «رتبه برتر» فراخوان مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی را از آن خود کرد.

«حسن سعدآبادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نماهنگ «مُلک سلیمانی» به عنوان یکی از تازه ترین محصولات موسیقایی کانون فرهنگی امام زمان(عج) آران و بیدگل ، «رتبه برتر» فراخوان مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی را از آن خود کرد.

 

مدیر مسؤول کانون فرهنگی امام زمان(عج) آران و بیدگل افزود:  در این فراخوان، بیش از ۱۲۰۰ اثر فاخر در فرمت ها و موضوعات مختلف شرکت کرد که هیات داوران نماهنگ «ملک سلیمانی» را در بخش «حرفه ای و مردمی» حائز رتبه برتر معرفی کرد.

 

سعدآبادی افزود: این نماهنگ به کارگردانی «مهدی دشتبان زاده» دی ماه سال جاری در مرکز آفرینش های هنری فاران به سفارش دفتر هنری ادبی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی مساجد کشور (فهما) تولید و منتشر شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: برگزاری پویش های تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی یکی از برنامه های مستمر مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی (مرکز سابق فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) است که از طریق آن به تولید محتوای سالم، مفید و فاخر در فضای مجازی کمک می شود.

 

کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) شهرستان آران و بیدگل یکی از موفق ترین کانون های فرهنگی هنری استان اصفهان است که فعالیت های متنوع فرهنگی و مذهبی را در طول سال سیاست گذاری و اجرا می کند./

کد خبر 1024204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha