۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات روستایی و عشایری پرداخت شد

عابدی گفت: در حوزه اقتصادی و تسهیلات روستایی و عشایری از سال ۹۶ تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده که این تسهیلات برای هشت هزار نفر اشتغال ثابت در استان ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مشیر الحق عابدی» (20 بهمن) در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به روستای سه فرسخ اظهار کرد: در مباحث گاز رسانی و برق رسانی اقدامات خوبی انجام شده است و حتی گاز رسانی جلوتر از بقیه خدمت رسانی ها انجام می شود که نشان از تلاش مسئولان دولتی است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پروژه آبرسانی به روستای سه فرسخ نهبندان، گفت: این پروژه یکی از پروژه های شاخص و برای انتفاع 106 نفر با اعتبار دو میلیارد و 200 میلیون تومان انجام شد که یک سوم هزینه آن را ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تقبل کرده است.

 

عابدی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) دستگاه معین محرومیت زدایی نهبندان است، گفت: همراهی این دستگاه برای اجرای پروژه ها تاکنون خوب بوده و امیدواریم این همراهی ها استمرار داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: طبق قول مدیرعامل آب و فاضلاب تا پایان سال 1400 هیچ مشکلی برای تأمین آب در روستاهای بالای 20 خانوار نخواهیم داشت و تمامی اقدامات برای آبرسانی به روستاهای نهبندان انجام خواهد شد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه وضعیت آبرسانی به شهرستان نهبندان نسبت به دیگر شهرستان ها شرایط بهتری دارد، گفت: نهبندان؛ بیشترین تعداد پروژه افتتاحی و دومین شهرستان به لحاظ هزینه کرد اعتبارات در پروژه ها را داشته است که جای قدر دانی از مسئولان شهرستانی دارد.

 

عابدی بیان کرد: در حوزه اقتصادی و تسهیلات روستایی-عشایری از سال 96 تاکنون 400 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده  است که برای هشت هزار نفر اشتغال ثابت ایجاد کرده است.

 

وی ادامه داد: شهرستان نهبندان، در رسته سرمایه گذاری و فرآوری معادن و اکتشافات معدنی در پرداخت تسهیلات و اشتغال پیشگام بوده است.

 

کد خبر 1025334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha