نماهنگ « ایران من» با محوریت طرح ملی « ایران قوی» در باغ کتاب تهران رونمایی شد

در مراسم ویژه‌برنامه رواق کتاب در طرح ملی ایران قوی، سرود «ایران من» کاری از کانون فرهنگی هنری غدیر استان یزد رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، در مراسمی که با حضور حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، سعید سعادتی معاون فرهنگی هنری ستاد فهما، ابراهیم حیدری مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل بوستان کتاب تهران برگزار شد، از نماهنگ « ایران قوی» رونمایی شد.

محسن منشی زاده در این زمینه به خبرنگار شبستان گفت: نماهنگ « ایران من» به سفارش ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور تهیه شده است که کلیات محتوایی آن در خصوص « ایران قوی» و محورهای آن نیز 4 محور اصلی طرح ملی فهما و ایران قوی است.

وی بیان کرد: شاعر این اثر محمد سعید زارع، شاعر دکلمه عالیه محرابی، آهنگ و تنظیم امیر دشتی، سرپرست گروه حسین حاتمی، مدیر تولید محسن منشی زاده، کارگردان مهدی قره باغی است.

مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر و مسئول گروه سرود فجر جاوید یزد بیان کرد: این پروژه به مدت 3 ماه تولید شده است که سعی شده در نماهنگ این ظرفیت های استان یزد استفاده شود.

وی گفت: همچنین در این مراسم نیز از پوستر این نماهنگ رونمایی شد.

کد خبر 1025679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha