۵ طرح برق ‌رسانی در چهارمحال و بختیاری آماده افتتاح شد

فرهزاد گفت: پنج طرح برق ‌رسانی در آیین پویش هر هفته «الف- ب- ایران» به دستور وزیر نیرو و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «مجید فرهزاد» امروز (سه‌ شنبه ۲۸ بهمن) در آیین پویش هر هفته «الف- ب- ایران» در شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برای اجرای این تعداد طرح ۴۳۷ میلیارد تومان اعتبار سرمایه‌گذاری شده است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پست ۴۰۰ کیلوولت فرادنبه از جمله این طرح‌ها است که برای تکمیل و راه‌اندازی آن ۳۷۰ میلیارد تومان اعتبار سرمایه‌گذاری شده است.

 

به گفته وی، توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع با ۴۶ و شش میلیارد تومان اعتبار، پست سیار دشتک و توسعه پست ۶۳ فارسان با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار و افزایش ظرفیت پست ۶۳ فرادنبه با هشت میلیارد تومان اعتبار از دیگر این طرح‌ها به شمار می‌رود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، برق‌رسانی به چهار روستای استان با اعتبار ۱ و نیم میلیارد تومان را از دیگر طرح‌های مهم استان در هفته چهل و یکم پویش الف ب ایران برشمرد و گفت: این روستاها در شهرستان‌های شهرکرد، لردگان و کوهرنگ شامل روستاهای کریم‌آباد، دره گرم، تنگ هونی و منصورآباد واقع شده است و با احداث ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه فشار ضعیف، سه هزار و ۱۰۰ متر شبکه فشار متوسط و نصب چهار دستگاه ترانسفورماتور توزیع برق، به جمعیت ۴۱ خانواری این روستاها برق‌رسانی می‌شود.

 

فرهزاد به خدمات دولت یازدهم و دوازدهم در صنعت برق استان نیز اشاره کرد و افزود: در طول فعالیت دولت یازدهم و دوازدهم یک هزار و ۳۲۵ میلیارد تومان طرح‌های برق‌رسانی در استان افتتاح شد.

 

وی ادامه داد: در دولت یازدهم ۲۰۵ میلیارد تومان و در دولت دوازدهم، هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در صنعت برق استان انجام شد که نتایجی از جمله افزایش قابلیت اطمینان شبکه و پست‌های ۶۳ کیلوولت، ایجاد زیرساخت تامین برق صنایع فوق سنگین، کاهش تلفات، رفع افت ولتاژ، محرومیت‌زدایی و اشتغال پایدار را به دنبال داشته است.

 

کد خبر 1028247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha