شاعران با شعر تکثرات را ذیل پرچم انقلاب اسلامی گرد آوردند

مروارید با بیان اینکه ذات هنر گفتگو است و شعر در واقع اتحاد میان ذات هنر و ذات انقلاب اسلامی است، گفت: هنر ابزار و رسانه ای وحدت آفرین است و شاعران با هنر شعر خود تکثرات را در ذیل پرچم انقلاب اسلامی گرد آوردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «جعفر مروارید» امروز پنج شنبه (۳۰ بهمن) در آیین تجلیل از پیشکسوتان و چهره‌های فعال شعر انقلاب با عنوان «راویان بالندگی» با ابراز خوشحالی از حضوردر جمع شاعران انقلاب گفت: بزرگداشت یاد و نام شاعران انقلابی که با قلم و اندیشه خود نهال انقلاب را بارورکردند جای تشکر دارد و از اقدامنهاد در طراحی واجرای طرح راویان بالندگی در ایام باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی تشکر می کنم.

 

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی انقلاب اسلامی را انقلاب کلمه عنوان کرد و ادامه داد: هنر ابزار و رسانه ای است که وحدت آفرین است و شاعران با هنر شعر خود تکثرات را در ذیل پرچم انقلاب اسلامی گرد آورد.

 

وی با بیان اینکه ذات هنر گفتگو است و شعر در واقع اتحاد میان ذات هنر و ذات انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی فرهنگی و هویت و سرشت گفتگو محور است؛ افزود: این جلسه تنها تکریم شعر و شاعران نیست بلکه تکریم سرشت و هویت انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی برخواسته از فرهنگ و هنر و توجه به ارزشهای اصیل انسانی است.

 

شایان ذکر است؛ معرفی شاعران انقلابی و فقید استان خراسان رضوی و بیان زندگینامه، آثار و قرائت پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در ایام وفات آنها از جمله دیگر بخشهای این مراسم بود که در این بخش از محمد قهرمان، ذبیح الله صاحبکار، احمد کمال پور،علی باقرزاده، حمید سبزواری، غلامرضا قدسی شاعران فقید و درگذشته استان یاد شد

کد خبر 1028886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha