افتتاح ساختمان جدید مرکز قرآن کریم در آستان مطهر علوی

مرکز قرآن کریم در آستان مطهر علوی ساختمان جدید آموزش قرآنی را به مناسبت میلاد امیر المومنین(ع) افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، به مناسبت میلاد امیر المومنین(ع)، مرکز قرآن کریم در آستان مطهر علوی ساختمان جدید آموزش قرآنی در منطقه الصحه در نجف اشرف را در چارچوب فعالیت قرآنی علوی و با حضور استاد«رضوان صاحب رضا» معاون دبیرکل آستان مطهر علوی، استاد«فاتح الکرمانی» عضو شورای اداری این آستان و تعدادی از مسئولان بخش های مختلف این آستان افتتاح کرد.

 

دکتر«احمد النجفی» رئیس این مرکز گفت: افتتاح این ساختمان جدید در جشن سالروز تاسیس مرکز قرآن کریم انجام شد. این ساختمان شامل سالن های آموزشی پیشرفته مجهز به کلیه وسایل آموزشی و الکترونیکی مدرن است. همچنین یک سالن بزرگ برای همایش ها و نشست ها و دو سالن تخصصی به عنوان استودیوی صوتی کامل برای ضبط تواشیح، سرودهای مذهبی، ابتهالات و ختم های قرآن در این ساختمان جدید تجهیز شده است.

 

النجفی افزود: در کلاس های آموزشی این ساختمان دوره های قرآن کریم برای آقایان و بانوان و کودکان برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: هدف از تاسیس این ساختمان آموزش قرآنی گسترش آموزش قرآن کریم و علوم، تفسیر و تلاوت آن در استان نجف اشرف و استان های دیگر عراق است. آموزش قرآن با هدف تقویت فرهنگ قرآنی در میان اقشار این جامعه به ویژه جوانان که ستون اساسی جامعه هستند، انجام می گیرد.

 

در همین حال، مهندس«امیر عبدعلی» مسئول بخش امور مهندسی و فنی در آستان مطهر علوی درباره ساختمان جدید، گفت: این ساختمان متشکل از دو طبقه به مساحت 250 متر مربع است. طبقه اول شامل کلاس های درس است و طبقه دوم ساختمان اتاق های اداری و سالن نشست هاست.

کد خبر 1031014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha