توزیع نان رایگان همزمان با میلاد امیر المومنین حضرت علی (ع) در ۱۳ نقطه همدان

حجت الاسلام نامور به توزیع نان صلواتی اشاره کرد و گفت: با همکاری مسئول فرهنگی پایگاه بسیج دانشجویی واحد خواهران دانشگاه آزاد همدان توزیع نان صلواتی در ۱۳ نقطه شهر همدان انجام می شود.

حجت الاسلام «حمیدرضا نامور» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با ولادت امام علی (ع)  نان  رایگان در ۱۳ نقطه شهر همدان توزیع می شود.

 

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی بنیاد غدیر همدان با بیان اینکه این سنت حسنه همه ساله و در ایام میلاد با برکت این امام بزرگ که حامی محرومان است انجام می شود، افزود: این طرح  به عنوان امری خداپسندانه با عنوان های مختلف نظیر اطعام علوی، نان برکت، احسان علوی و غیره  در کشور اجرا می شود.

 

وی گفت: با همکاری مسئول فرهنگی پایگاه بسیج دانشجویی واحد خواهران دانشگاه آزاد ، توزیع نان صلواتی  در  ۱۳ نقطه ی شهر همدان انجام می شود که خیرین محترم می توانند در این امر خداپسندانه  شریک شوند و هدایای خود  را به شماره حساب  2412059959 به نام بنیادغدیر همدان واریز کنند.

 

وی گفت: برنامه ی دیگری که در روز ۱۳ رجب داریم  راه اندازی کاروان شادی  در سطح شهر است که این برنامه نیز با همت بسیج دانشجویی واحد خواهران  دانشگاه آزاد و همکاری بنیاد غدیر نمایندگی  استان همدان  برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است، همزمان با فرا رسیدن 13 رجب سالروز ولادت با سعادت مولود کعبه نخستین پیشوای شیعیان جهان حضرت علی(ع) استان همدان همگام با دیگر مناطق کشور غرق نور است

 

اما این آیین امسال در حالی بزرگ داشته می شود که با توجه به شیوع کرونا و به توصیه مسوولان حوزه بهداشت و درمان برگزاری تجمعات و آیین های ملی، مذهبی در کشور لغو شده است.

 

اگرچه امسال میلاد امام علی به دلیل شیوع ویروس کرونا بدون برگزاری مراسم و جشن ها همراه بود ولی مردم ایران و به تبع این استان میلاد نخستین پیشوای شیعیان جهان را از طریق رسانه ملی و شبکه های مجازی و به تاکید مسوولان بهداشتی بدون حضور در آیین های بزرگداشت این مناسبت پاس داشتند.

 

 

کد خبر 1031100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha