برپایی جشن میلاد امام علی (ع) در کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره)

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) گفت: همزمان با میلاد امام علی (ع) و روز پدر جشن میلادیه با حضور اعضای این کانون در مسجد شهرک توحید برگزار خواهد شد.

«امید روشنی صبح» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با میلاد امام علی (ع) و روز پدر جشن میلادیه با حضور اعضای این کانون در مسجد شهرک توحید برگزار خواهد شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) تصریح کرد: مولودی خوانی، اجرای گروه سرود و قرعه کشی مسابقه نقاشی به همین مناسبت از دیگر بخش های این جشن خواهد بود.

 

وی ادامه داد: این مراسم روز چهارشنبه 6 اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد شهرک توحید با حضور اعضای کانون و عموم مردم محله برگزار می شود.

 

روشنی صبح اضافه کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی اجرا می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) افزود: در پایان این مراسم نیز قرعه کشی آثار نقاشی برگزار و به 3 اثر برگزیده نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

 

روشنی صبح از همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و هیئت امنای مسجد در این برنامه فرهنگی تشکر کرد و اظهار داشت: قرائت دعای فرج برای نابودی ویروس کرونا از دیگر بخش های معنوی این مراسم خواهد بود.

کد خبر 1031114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha