حمایت خیرین از معلولان و زنان سرپرست خانوار نقش بسزایی در رفع بلا دارد

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: حمایت خیرین از معلولان و زنان سرپرست خانوار نقش بسزایی در رفع بلا دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند در جلسه با خیرین منطقه دماوند گفت:‌ تشکیل شورای مشارکت‌های مردمی اقدامی ارزشمند و ضروری برای شهرستان بود و تقاضا داریم تعداد  خیرین در امورات مختلف افزایش یابد.
وی افزود:‌کمک به نیازمندان در همه کشورها توسط خیرین انجام شده و صرفا این کار بر عهده دولت‌ها نیست.در دین اسلام همواره در کنار نماز به زکات نیز سفارش شده است؛ هم عبادت بدنی و هم عبادت مالی داریم.
فتاح دماوندی انفاق و کمک به نیازمندان را بسیار پسندیده دانست و تصریح کرد:‌ نیکوکاری، افزایش طول عمر و رزق و روزی را به همراه دارد و در این دوران سخت کرونایی، سفارش رهبر معظم انقلاب اسلامی رزمایش مواسات و کمک مومنانه بود.
امام جمعه دماوند اظهار داشت: در شهرستان دماوند این رزمایش به همت خیرین در ۷ مرحله انجام شده و توسط نهادهای ذیربط به خانواده‌های نیازمند رسیدگی شده است و حمایت خیرین از معلولان و زنان سرپرست خانوار در واقع نقش بسزایی در رفع بلا دارد.
وی در پایان بیان کرد:‌ اشتغال زایی و توانمندسازی مالی نیز بسیار حائز اهمیت است و برای افراد تحت پوشش شغل و منبع درآمدی ایجاد شود.

 

کد خبر 1031533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha