۳ عضو «دارالتحفیظ الهادی (ع)» حافظ کل قرآن شدند

عزیزی نیا گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رجب، سه عضو موسسه قرآنی «دارالتحفیظ الهادی (ع)» مفتخر به حفظ کل قرآن کریم شدند.

«حسن عزیزی نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت:‌ همزمان با ایام مبارک ماه رجب سه نفر از قرآن پژوهان موسسه قرآنی «دارالتحفیظ الهادی (ع)» در قالب طرح «امام العسکری (ع)» (طرح حفظ ۲ ساله قرآن‌کریم) موفق به پوشیدن خلعت حفظ کل قرآن شدند.

 

مدیر موسسه قرآنی «دارالتحفیظ الهادی (ع)» افزود: طرح «امام العسکری (ع)» به همراه طرح «سید الساجدین (ع)» از سال ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون بیش از ۴۰ نفر از حفاظ کل مجموعه، در این ۲ طرح حفظ خود را به اتمام رسانده اند.

 

عزیزی نیا خاطرنشان کرد:‌ با شیوع ویروس کرونا، کلاس های این طرح به صورت مجازی_حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به فعالیت های این موسسه در حفظ و فراگیری کلام الله مجید به اقشار مختلف جامعه، عنوان کرد: تربیت ۱۵۰ حافظ کل قرآن و همچنین تربیت ۲۲۰ استاد قرآن شده است.

 

مدیر موسسه قرآنی «دارالتحفیظ الهادی (ع)» با اشاره به اینکه هم اکنون ۵۰۰ قرآن پژوه از اقشار مختلف اعم به حفظ قرآن کریم در این موسسه پرداخته اند، خاطرنشان کرد: دانش آموز، دانشجو، طلبه، کاسب، معلم، پرستار، پاسدار و... از جمله اقشاری هستند که با  نام نویسی در این موسسه قرآنی مشغول به حفظ قرآن هستند.

کد خبر 1032139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha