آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد در روز وفات حضرت زینب(س)/خادمیاران رضوی تعیین وضعیت می شوند

کوهستانی گفت: گفت: خیرین و خادمیاران رضوی شهرستان آمل به یاد مولای متقیان حضرت علی (ع) با پرداخت مبلغ ۲۴۰ میلیون ريال، یک جوان محکوم به جرائم غیر عمد مالی را آزاد کردند.

«احمد کوهستانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به فعالیت های عام المنفعه خادمیاران رضوی شهرستان آمل اشاره کرد و گفت: به همت کانون عمومی خدمت رضوی حسینیه سیدالشهداء روستای هلومسر شهرستان آمل در روز وفات عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) یک زندانی محکوم به جرائم غیر عمد مالی با کمک خادمیاران رضوی به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال با حضور «محسن هندوئی» به نمایندگی دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان و همراهی مسئول اداره زندان شهرستان در پناه امام مهربانی ها جانی دوباره در زندگی خود پیدا کرد وآزاد شد.

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان آمل افزود: خداوند متعال را شاکریم که این سعادت نصیب این مجموعه شد تا بتوانیم به تاسی از سیره عملی حضرت رضا(ع) زمینه خوشحالی یک خانواده رنج دیده را فراهم آوریم.

 

وی در ادامه به برگزاری جلسه توجیهی وآموزشی مسئولین کانون های عمومی وتخصصی این شهرستان با حضور« سهیل صالحی» کارشناس مسئول معاونت خادمیاری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران اشاره کرد و یادآورشد:این کلاس آموزشی روز ولادت امام علی(ع) در راستای ساماندهی خادمیاران غیر فعال آمل در حسینیه کوثر این شهرستان برگزار شد.

 

کوهستانی با تأکید بر اینکه خادمیاران باید در آموزش غیرحضوری سامانه‌ای شرکت کنند و در بخش ثبت گزارش سامانه خادمیاری آستان قدس فعالیت نمایند تا ارزیابی‌ها صورت گیرد، افزود: چنانچه خادمیاران در محل زندگی و کار خود به نیت امام رضا(ع) فعالیت نداشته باشند و گزارش عملکرد در سامانه ثبت نکنند، ارزیابی خادمیار منفی خواهد بود و از گردونه خادمیاری حذف خواهند شد.

 

به گزارش شبستان، در پایان این نشست توجیهی از خادمیاران رضوی آمل با اهدای لوح سپاس وفرش متبرک حرم امام مهربانی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1032162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha