برگزیدگان هنرواره «حبیب» مشخص شدند

دبیر اجرایی هنرواره «حبیب» گفت: برگزیدگان هنرواره «حبیب» در ۲ بخش شعر و داستان کوتاه مشخص شدند و امروز ۱۱ اسفندماه اختتامیه این ۲ بخش با حضور اقشار مختلف هنرمندان در مجموعه فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل تقدیر و تجلیل شدند.

«حاتم رسولی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: برگزیدگان هنرواره «حبیب» در 2 بخش شعر و داستان کوتاه مشخص شدند و امروز 11 اسفندماه اختتامیه این 2 بخش با حضور اقشار مختلف هنرمندان در مجموعه فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل تقدیر و تجلیل شدند.

 

دبیر اجرایی هنرواره «حبیب» تصریح کرد: طبق بیانیه هیئت داوران آثار برگزیده در بخش شعر سعید اقبالی با اثر بخش الفبای ایثار از اردبیل، علی سعادتخانی با اثر عجب عطر خوشی از شهرستان نیر، الیاس شیرعلی زاده با اثر بزرگ مرد کوچک از خلخال، صابر قره داغلو با اثر ماه بی سنگر از اردبیل و محمد منافی با اثر کودکان بی فردا از خلخال معرفی شدند و البته طبق این بیانیه 5 اثر برگزیده بدون عنوان رتبه هستند.

 

وی اعلام داشت: در بخش داستان کوتاه ترکی خدیجه سلمانی با اثر قره گئوز از اردبیل و فاطمه عزتی با اثر بیرنجی زیارت از خلخال معرفی شدند و در بخش داستان فارسی نیز لیلا خلیفه سقا با اثر خدا هوای ماهی‌ها را دارد از اردبیل و توران قربانی صادق با اثر ترس خورده از اردبیل برگزیده شد و در بخش کودک و نوجوان نیز محمدمهدی عیوضی با اثر اویون اکبر از اردبیل آثار برتر معرفی شدند.

 

رسولی افزود: هیئت داوران بخش شعر متشکل از دکتر شهاب الدین وطن دوست، دکتر کاظم نظری بقا و سید سعید اطهر نیاری بودند و هیئت داوران در بخش داستان کوتاه نیز شامل پری آخته، فرانک انصاری و محمد حسین حسین‌پور بودند.

 

دبیر اجرایی هنرواره «حبیب» خاطر نشان کرد: بزودی آثار برتر در بخش های نواهای حماسی و پوستر نیز مشخص و معرفی خواهند شد.

 

رسولی یادآور شد: این هنرواره به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یاد نام سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی و با هدف انعکاس و انتقال میراث گران سنگ هشت سال دفاع مقدس و مقاومت اسلامی در سال جاری برنامه ریزی و اجرایی شد.

 

کد خبر 1032805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha