پویش تولید محتوا در کردستان برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: با هدف تصویرسازی از ظرفیت‌های نشاط و شادی مثبت در آداب و سنن اقوام و جامعه ایرانی پویش منطقه‌ای تولید محتوا برگزار می‌شود.

ماجد رموزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با هدف تصویر سازی از ظرفیت‌های نشاط و شادی مثبت در  آداب و سنن اقوام و جامعه ایرانی پویش منطقه‌ای تولید محتوا با همکاری موسسه دیجیتالی ژوری مانگ برگزار می‌شود.

 

وی افزود: علاقمندان می‌توانند تا تاریخ 20 اسفند 1399 با انتشار پستی با موضوع پویش در شبکه‌های اجتماعی و با هشتگ‌های #اصالت_شادی #شادی_اصیل در صفحه خود و ارسال آن به همراه شماره 09184556010 و ارسال ایمیل به آدرس neshat@kurdpoyesh.ir در این پویش شرکت کنید.

 

رموزی اضافه کرد: موضوع پویش مذکور تصویرسازی از ظرفیت‌های نشاط و شادی مثبت در آداب و سنن اقوام و جامعه ایرانی و قالب‌های تولید محتواهای شامل ویدئو (موشن گرافی، فیلم کوتاه، انیمیشن) تصویر(عکس، پوستر، فتونیوز، اینفوگرافی) صوت (پادکست و انواع فایل‌های صوتی) متن (یادداشت، قطعه ادبی، شعر و داستانک) است.

 

مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در خصوص داوری و گاهشمار این پویش گفت: بعد از داوری به 10 طرح برتر جوایز نقدی ارزنده‌ای تقدیم می‌شود.

 

می‌توانید اطلاعات بیشتر و اعلام نتایج داوری در وب سایت http://kurdpoyesh.ir را ملاحظه کنید،  آخرین مهلت ارسال  آثار تا تاریخ 20 اسفند 1399 و اختتامیه و اهدای جوایز 28 اسفند 1399 خواهد بود.

 

کد خبر 1033716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha