ساخت ۳ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد همدان

شاهرخی با بیان اینکه استان همدان در مجموع ۳ هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان ساخته و یا در دست اجراست، گفت: تا کنون بیش از هزار واحد مسکونی ویژه‌ نیازمندان تحویل و بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه در سطح استان در دست ساخت هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «سعید شاهرخی» صبح امروز (14 اسفند) در مراسم رونمایی از شبکه مراکز نیکوکاری محلی و سامانه جامع نیکوکاری استان که با حضور مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: در استان همدان در مجموع ۳هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان ساخته و یا در دست اجراست.

 

استاندار همدان به عملکرد خوب کمیته امداد استان همدان در حوزه مسکن و اشتغالزایی اشاره کرد و افزود: حضور مداوم رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور و توجه وی به استان همدان قابل تقدیر و تشکر است.

 

وی ادامه داد: در دو حوزه مهم و با اهمیت اشتغال و مسکن، کمیته امداد استان پا به پای دستگاه ها پیشتاز بوده است و سیاست دولت به تاسی از سیاست‌‌های کلی نظام، توجه به معیشت، توجه به اشتغال، حمایت از تولید و همچنین توجه به سلامت مردم است.

 

وی اظهار داشت: در استان همدان در مجموع ۳ هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان ساخته و یا در دست اجراست. تا کنون بیش از هزار واحد مسکونی ویژه‌ نیازمندان در استان تحویل داده شده‌اند. بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه نیازمندان در سطح استان در دست ساخت هستند.

 

شاهرخی با بیان اینکه   تا کنون بیش از دوهزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه نیازمندان در استان، تعیین تکلیف شد‌ه‌اند، اظهار داشت: هماهنگی و همراهی و عملکرد کمیته امداد امام خمینی ره همدان با دستگاه‌های اجرایی استان، قابل تقدیر است

 

کد خبر 1033974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha