طی ۶ ماه گذشته سه کتابخانه به نهاد کتابخانه های استان البرز افزوده شد

آشتیانی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: سه کتابخانه به نهاد کتابخانه های استان البرز طی ۶ ماه گذشته افزوده شده است.

« هادی آشتیانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در حاشیه آئین کتابخانه گردی که یکشنبه ۱۷ اسفند در کتابخانه امیرکبیر کرج برگزار شد گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی یکی از مهمترین برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی استان البرز است. 

 

مدیرنهاد کتابخانه های عمومی استان البرز افزود: سه کتابخانه به نهاد کتابخانه های استان البرز طی ۶ ماه گذشته افزوده شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت همکاری و همراهی دستگاه های مختلف به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: همکاری و همراهی دستگاه های مختلف در ارتقاء میزان مطالعه کتاب و کتابخوانی موثر است. 

 

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۷۱ باب کتابخانه عمومی در سطح استان البرز فعالیت دارند که این امر متناسب با جریان شیوع بیماری کرونا با تمهیدات معین شده از طرف ستاد مقابله با کرونا است. 

 

به گفته آشتیانی، طرح ارسال کتاب به درب منازل، ارائه خدمات به اهالی پژوهش و تحقیق در قالب مقالات فارسی و لاتین با استفاده از فضای مجازی از جمله اقدامات صورت گرفته با توجه به شرایط کرونا از طرف نهاد کتابخانه های عمومی استان البرز است. 

 

 مدیر نهاد کتابخانه های عمومی استان البرز خاطرنشان کرد: طی روزهای آینده کتابخانه استاد شهریار در مهدی آباد شهرستان چهارباغ مورد بهره برداری قرار می دهیم و تقدیم مردم آن منطقه می کنیم. 

 

 

کد خبر 1035064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha