حداکثر ۵ ماه آینده باید خط تولید جدید نساجی قائمشهر راه اندازی شود

آیت الله رئیسی به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بخشی از کارخانه نساجی قائمشهر راه اندازی شد و تلاش داریم ظرف حداکثر ۵ ماه آینده، خط تولید جدید نساجی قائمشهر راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» صبح امروز(۲۴اسفند) با حضور در کارخانه نساجی قائمشهر،ضمن بازدید از بخش های مختلف این کارخانه و گفتگو با کارگرانف گفت: کارخانه نساجی قائمشهر در سال 88 واگذار شد و متاسفانه فردی که این کارخانه به او واگذار شد، نتوانست به تعهد خود مبنی بر اشتغالزایی برای 2 هزار نفر و افزایش تولید در کارخانه عمل کند.

 

رئیس قوه قضائیه از کارگران به عنوان سرمایه های عظیمی کارخانه نساجی قائمشهر یاد کرد و افزود: تجهیزات و ماشین آلاتی که در این کارخانه وجود دارد سرمایه های ارزشمندی محسوب می شوند که جایز نیست بدون بهره برداری باقی بمانند.

 

وی به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه بخشی از کارخانه نساجی قائمشهر راه اندازی شد و بخش دیگر نیز در مسیر بهره برداری قرار دارد.

 

آیت الله رئیسی با تاکید براینکه ظرف دو ماه و نیم آینده هیئت داوری باید وضعیت این کارخانه را به لحاظ مالکیت مشخص کند، خاطرنشان شد: همچنین ظرف حداکثر 5 ماه آینده، باید خط تولید جدید نساجی قائمشهر راه اندازی شود.

 

وی از رایزنی با استاندار مازندران برای رفع مشکلات وام کارگران خبر داد و گفت: از استاندار مازندران خواسته ایم ظرف مدت کوتاهی با رایزنی و تعامل با بانک عامل، موضوع تعیین تکلیف وام کارگری مرتبط با نیروهای کارخانه نساجی قائمشهر مرتف شود.

 

رئیس دستگاه قضا ضمن قدردانی از مدیر کارخانه نساجی قائمشهر که علی‌رغم وجود مشکلات حقوقی اجازه توقف کار تولید در این واحد را نداده، اذعان کرد: مردم مازندران انسان هایی اهل کار، تلاش و مجاهدت هستند امید است کارخانه نساجی قائمشهر نیز با همت و پشتکاری همین مردم با قوت در مسیر تولید قرار گیرد.

کد خبر 1037526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha