دانشنامه دفاع مقدس سند افتخار استان مرکزی است

سردار کریمی گفت: دانشنامه دفاع مقدس سند افتخار استان مرکزی در دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی» در هفتمین نشست دانشنامه دفاع مقدس استان با اشاره به فعالیت های انجام شده در این راستا گفت: تهیه دانشنامه دفاع مقدس از پروژه علمی استانی است که تهیه آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی دانشنامه دفاع مقدس را سند افتخار استان مرکزی دانست و گفت: همه دستگاه ها، مسئولان استان و تمامی کسانی که می توانند تاثیر گذار باشند باید در این پروژه مهم مشارکت داشته باشند چرا که تهیه و تدوین این دانشنامه افتخار بزرگ دیگری برای استان مرکزی در حوزه دفاع مقدس است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در راستای عمل به وظایف در حوزه پاسداری، انتقال صحیح و جلوگیری از تحریف فرهنگ دفاع مقدس دانشنامه استانی دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در تلاش هستیم تا تمامی عناصر و مسائل مرتبط با عملکرد استان در همه ابعاد در مقطع هشت ساله جنگ تحمیلی را تهیه و در آن بگنجانیم.

 

این مقام ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ پرونده علمی جامع در راستای تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی تهیه شده است، گفت: این پروژه در حال حاضر از پیشرفت های قابل توجهی برخوردار هست و برای تکمیل صددرصدی نیازمند همدلی، همراهی، هم افزایی و تعامل جدی از سوی همگان دارد.

 

سردار کریمی با بیان اینکه ایثار و از خودگذشتگی سبب پیروزی انقلاب و موفقیت های چشمگیر در طی این 42 سال شده است، بیان کرد: ملت ایران در طول ۴۲ سال گذشته با دو مولفه ایثار و شهادت توانستند موجب پایداری و اقتدار نظام اسلامی شوند و این دو مولفه برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است که همچون گنجی عظیم پیش روی ملت قرار گرفته است.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ضروری دانست و بیان کرد: برای پایداری و پیشرفت ایران اسلامی و رسیدن به قله های بلند عزت و سربلندی و اقتدار نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پویایی فرهنگ دفاع مقدس هستیم که باید در همه ابعاد به آن توجه شود.

کد خبر 1038375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha