کاشت نهال در اراضی موقوفه شهرستان آستانه اشرفیه

خوشخو گفت: در هفت هزار متر از اراضی موقوفه شهرستان آستانه اشرفیه طرح درختکاری صورت گرفت.

«علی خوشخو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستانه اشرفیه اعلام کرد: همزمان با فرا رسیدن سال نو با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در هفت هزار متر از اراضی موقوفه شهرستان آستانه اشرفیه نهال صنوبر و پالونیا کاشت شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه آستانه اشرفیه گفت: در اراضی موقوفه آستان سید احمد یمنی، 200 نهال صنوبر و 50 نهال پالونیاکاشت شد.

 

وی خاطرنشان ساخت: برای اجرای این طرح درختکاری 50 میلیون ریال هزینه شده است.

 

خوشخو با اشاره به ظرفیت اراضی موقوفه آستانه اشرفیه برای اجرای طرح درختکاری گفت: این اراضی موقوفه غیر از زمین های کشلورزی در دست مستاجران است که به زیر کشت برنج رفته است.

 

وی افزود: اجرای طرح درختکاری در اراضی موقوفه در راستای سیاست جدید سازمان اوقاف برای افزایش بهره وری موقوفات انجام می شود.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه آستانه اشرفیه اعلام کرد: اداره اوقاف آستانه اشرفیه از اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری با قابلیت توجیه اقتصادی در اراضی و املاک موقوفه استقبال می‌کند.

 

وی، بیکاری و نبود فرصت‌های شغلی یکی از مشکلات و چالش‌های مهم گیلان خواند و اظهار کرد: سرمایه گذاری در اراضی موقوفه ضمن اشتغالزایی و افزایش درآمد برای استان، با اجرای نیات واقفان به کاهش فقر در استان کمک می کند.

 

خوشخو اعلام کرد: در سال آینده 20 هزار متر از اراضی موقوفه آستانه اشرفیه به زیر کشت نهال صنوبر و پالونیا می رود.

 

 

کد خبر 1038737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha