هیچگونه خدماتی در یادمان های هویزه به مسافران نورزی داده نمی شود

عفری مفرد گفت: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان هویزه همه یادمان و مزار شهدا بسته است و هیچ گونه خدمات ویژه مسافران نوروزی داده نمی شود.

«حبیب عفری مفرد» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، ضمن تبریک آغاز سال 1400 اظهار کرد: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان هویزه از همه مسافران نوروزی درخواست می شود به این شهرستان سفر نکنند.

 

فرماندار هویزه با بیان اینکه همه یادمان و مزار شهدا بسته است و هیچ گونه خدمات ویژه مسافران نوروزی داده نمی شود افزود: در یک ماه گذشته تدابیر خوبی در خصوص مهار ویروس کرونا در شهرستان هویزه صورت گرفته که می توان به جلوگیری از برگزاری هرگونه تجمع به ویژه برپایی مراسم عزاداری و جشن عروسی اشاره کرد.

 

وی اضافه کرد: اقداماتی همچون رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم و ادارات، حمایت از طرح شهید سلیمانی، رصد کردن و بیماریابی مطلوب در این شهرستان نوید این را می دهد که با تعامل مردم شاهد کاهش شیوع ویروس کرونا در روزهای آینده باشیم.

 

عفری مفرد با اشاره به اینکه شعار سال را نصب العین مدیریت شهرستان هویزه قرار خواهیم داد تصریح کرد: در مورد نامگذاری حضرت مقام معظم رهبری در خصوص تولید، پشتیبانی ها و رفع موانع این شعار را نصب العین مدیریت شهرستان هویزه قرار می دهیم.

 

وی یاد آور شد: با تمام توان در همه عرصه ها از ظرفیت های موجود پشتیبانی خواهیم کرد و مدانعی که در این رستا اگر موجود باشد حتما به همت مسئولان بالادستی و مشورت های کارشناسان مربوطه برطرف خواهیم کرد.

 

کد خبر 1039591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha