حمایت از تولید و رفع موانع آن دغدغه جدی شورای اسلامی شهر خواهد بود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شهرستان ورامین گفت: حمایت از تولید و رفع موانع آن دغدغه جدی شورای اسلامی شهر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران،فتح الله فرجی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ورامین در خصوص پیام مقام معظم رهبری در خصوص سال 1400 گفت: رهبری معظم انقلاب بار دیگر نشان دادند که چقدر مسئله تولید و حمایت از تولید کالای ایرانی برای ایشان مهم است.

وی افزود: برای تحقق شعار «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»همه باید نقش خود را ادا کنند و در این میان ظرفیت شورای اسلامی شهر با توجه به ارتباط مستقیم با مردم و حمایت از تولید کنندگان و رفع موانع پیش روی آنها می تواند تاثیر گذار باشد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر ورامین کرونا را یکی از موانع تولید در سال قبل دانست و تصریح کرد: تحریم و کرونا مانع تحقق کامل شعار سال گذشته مبنی بر جهش تولید شد. نامگذاری سال 1400 مجددا حول محور تولید نشان می دهد لازم است لطمات وارد شده به بخش تولید جبران شود، به این معنا که با پشتیبانی های لازم و حمایت های بی شائبه از تولید و برداشتن یک به یک موانع تولید کشور در سال 1400 شعار سال را محقق کنیم. پشتیبانی تولید با حمایت های مختلف از تولید کنندگان از نظر تامین مواد اولیه مورد نظر، مساله مهمی است که مسوولین دولتی و نمایندگان مجلس باید آن را در دستور کار خود قرار دهند.
فرجی اظهار داشت:‌ بی شک اگر مسوولین به دنبال رفع چالش های موجود اقتصاد کشور و افزایش رفاه و اشتغال هستند لازم است هر گونه مانع سهوی یا عمدی که بر سر راه تولید است را با دقت نظر، هوشیاری و نظارت کامل بدون هیچ گونه سیاسی کاری بردارند. و در این راه اعضای شورای اسلامی شهر ورامین مصصم هستند که اگر مشکلات تولید کنندگان با حمایت آنها و مصوبه های لازم این شورا را نیاز داشته باشد با کمترین زمان و بیشترین حمایت انجام دهند.
وی در پایان از همگان خصوصا مردم  و مسئولین خواست  با وحدت و همدلی در راستای اهداف نظام و تحقق شعار سال و حمایت از تولید کنندگان و زحمتکشان این عرصه در مبارزه با تهدیدات دشمنان گام موثری را بردارند.

کد خبر 1039942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha