برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در  نخستین هفته از ۱۴۰۰

مسجد مقدس جمکران در نخستین هفته از سال ۱۴۰۰ با سخنرانانی همچون حجت‌الاسلام دکتر رفیعی و قرائت دعای ندبه با نوای حاج محمدرضا طاهری، مهمان خانه‌های منتظران می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، مسجد مقدس جمکران در نخستین هفته از سال ۱۴۰۰ با برنامه های متنوع و مجازی مهمان خانه های منتظران می شود.

 

بنابر این گزارش، امروز (سه شنبه، ۳ فروردین) ویژه برنامه «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد و قرائت دعای پرفیض دعای توسل با نوای حاج احمد زین العابدین برگزار می شود.

 

پنجشنبه، پنجم اسفند ماه نیز ویژه برنامه «کمیل عارفانه» با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین صدر و قرائت دعا توسط مصطفی سماواتی از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه اجرا می شود.

 

آئین «ندبه انتظار» نیز این هفته جمعه، ششم فروردین ماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی و زمزمه دعای پرفیض ندبه با نوای حاج محمدرضا طاهری از ساعت ۶ و ۱۰ دقیقه صبح برگزار می شود.

 

پایان بخش این برنامه ها زمزمه زیارت آل یاسین در عصر روز جمعه، ششم فروردین ماه است.

 

گفتنی است، تمامی این برنامه ها از شبکه قرآن و معارف سیما، شبکه استانی نور و نیز پایگاه اطلاع رسانی مسجد مقدس جمکران به صورت زنده و مستقیم پخش می شود.

کد خبر 1039951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha