تمرکز بر شعار سال رهبری کشور را به کمال هدایت می کند

حجت الاسلام جباری گفت: تمرکز بر شعار سال رهبری کشور را به کمال هدایت می کند و باید در راستای شعار سال با قوت بیشتری حرکت شود.

حجت الاسلام «سیدعربعلی جباری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: سال 1400 از راه رسید و برنامه ریزی برای سالی پر از سلامت و عافیت و قدرت و توانمندی و تولید باید بیش از پیش در دستور کار ما قرار گیرد.

 

امام جمعه بهشهر افزود: هر ساله همه ما سال نو را با فرمان رهبری آغاز می کنیم و امیدوارم که امسال هم سالی پر از خیر و برکت، سال سلامتی و عافیت، تندرستی و نابودی ویروس کرونا و دفع بلایا باشد.

 

وی با اشاره به سال جدید و شعار سال « تولید، پشتیبانی و رفع موانع » به فرمان رهبری خاطر نشان کرد: امیدواریم که امسال بیش از هر سال دیگری برای توسعه سالی سرشار از امید و نشاط و تولید گام برداشته شود و با حمایت های لازم از موانع عبور شود.

 

حجت الاسلام جباری گفت: همه ما در هر شرایطی باید گوش به فرمان رهبری بوده و فرمان ولی فقیه را اطاعت کرده و با تمرکز بر تولید، موانع را از بین برده و کشور را به کمال هدایت کنیم.

 

امام جمعه بهشهر با تاکید بر اتحاد و همبستگی و وحدت تصریح کرد: در آستانه انتخابات قرار داریم و باید با اتحاد و وحدت بیشتری در این حوزه وارد عمل شده و ضد استکباری وارد عمل کرده و جامعه را به سعادت هدایت کنیم.

 

وی با اعلام اینکه باید ناامیدی ها و تنبلی و افسردگی را در سال جدید از خود دور کنیم و با قوت بیشتری برای نابودی ویروس کرونا و از بین رفتن آن تلاش شود، یادآور شد: تمرکز بر شعار سال رهبری کشور را در بخش های مختلف به کمال هدایت می کند و باید در راستای شعار سال با قوت بیشتری حرکت شود.

کد خبر 1040107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha