جابجایی ۳۵ هزار مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی

خیراندیش گفت: در ۵ روز ابتدای طرح نوروزی سال جاری از ۲۸ اسفند تا دوم فروردین نزدیک به ۳۵ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی تردد کردند.

«امیرصالح خیراندیش»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، گفت: در ۵ روز ابتدای طرح نوروزی سال جاری از (۲۸ اسفند) سال گذشته تا (۲ فروردین)سالجاری  نزدیک به ۳۵ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی تردد کردند.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: در این مدت ۲۱ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در مسیرهای درون استانی و مابقی در مسیرهای برون استانی جابجا شده اند.

وی تصریح کرد: در حدود ۳ هزار دستگاه در بخش حمل و نقل جاده ای مسافر استان با ۴ هزار نفر راننده با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آماده خدمات رسانی به افرادی که قصد عزیمت به شهرهای دیگر را دارند، هستند.

خیراندیش بیان کرد: براساس دستورالعمل جدید سازمان تمامی رانندگان ناوگان عمومی مسافربری نسبت به ارایه اطلاع سفر شامل مشخصات راننده، شرکت مسافربری، مختصات سفر همچون مبدا، مسیر عبوری ، شهرهای در مسیر عبوری، محل توقف برای نماز و وعده غذایی و اطلاعات مشابه اقدام می کنند.

کد خبر 1040350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha