آذین بندی آستان مطهر علوی به مناسبت میلاد امام منتظر(عج)+ عکس

آستان مطهر علوی به مناسبت میلاد امام مهدی(عج) به گل آرایی، چراغانی و نصب پارچه نوشته سبزر رنگ در صحن و رواق های این حرم مطهر اقدام کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، همزمان با میلاد حضرت حجت بن الحسن مهدی موعود(عج)، آستان مطهر علوی به گل آرایی، چراغانی و نصب پارچه نوشته ها سبزرنگ در صحن و رواق های حرم علی بن ابی طالب(ع) اقدام کرد.

 

این آستان در مراسم ویژه ای که با حضور مسئولان و خادمان این حرم مطهر و جمعی از زایران برگزار شد، پرچم سفید رنگی مزین به عبارت «یا قائم آل محمد» را در بارگاه این حرم به اهتزاز درآورد.

 

«عمار الحسانی» مسئول بخش گلدوزی متعلق به بخش کتیبه ها و احیای میراث درباره آمادگی برای برگزاری برنامه ها و فعالیت های نیمه شعبان، گفت: به مناسبت میلاد امام مهدی(عج)، کارکنان بخش گلدوزی با هماهنگی واحد خوشنویسی عربی در این آستان و به توصیه مستقیم دبیرخانه عمومی این آستان به نصب نمادهای شادی و تزیین صحن مطهر علوی اقدام کرد.

 

الحسانی گفت: نزدیک به 600 متر مربع پارچه در داخل و خارج از صحن مطهر استفاده شده است. این پارچه ها مزین به عبارت های مختلف مربوط به میلاد حضرت حجت(عج) همچون السلام علی المهدی المنتظر و السلام علی مهدی الامم است.

 

این آستان مطهر برای برگزاری برنامه ها و فعالیت های مختلف به مناسبت میلاد امام مهدی(عج) در نیمه شعبان آماده است. این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و توصیه مرجعیت عالیقدر شیعیان و ستاد بحران عراق برگزار می شود.

کد خبر 1041178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha