بازدید رئیس سازمان اوقاف کشور از بقاع متبرکه مازندران

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه امروز( ۹ فروردین ) با همراهی مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران از مرکز شورای خیریه، خیمه معرفت طرح آرامش بهاری و کارگاه تولید ماسک آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمهدی خاموشی» نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه امروز( 9 فروردین ) با حضور در استان مازندران در جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران حضور یافت و با امین موقوفات استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام خاموشی همچنین در این سفر یک روزه با همراهی حجت الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران از مرکز شورای خیریه، خیمه معرفت طرح آرامش بهاری و کارگاه تولید ماسک آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل، طرح توسعه حرم و طرح نهالکاری در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) آمل و آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) محمودآباد بازدید به‌عمل آورد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه امروز 9 فروردین ماه با حضور در استان مازندران با حضور در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل از مرکز شورای خیریه اوقاف این شهرستان بازدید و در جریان روند خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی این مرکز در سطح استان قرار گرفت.

وی ضمن بازدید از خیمه معرفت طرح آرامش بهاری امامزاده ابراهیم(ع) آمل از کارگاه تولید ماسک مستقر در این بقعه متبرکه بازدید و از فعالان این عرصه قدردانی کرد.

 

حجت‌الاسلام خاموشی ضمن حضور در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) آمل از روند اجرای یکی از بزرگترین طرح توسعه حرم کشور در این بقعه متبرکه بازدید کرد.
 

کد خبر 1041364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha