ارائه آموزش به دانش آموزان مناطق محروم فارس توسط دانشجو معلمان بسیجی در نوروز

محمودی گفت: به بیش از یکصد دانش آموز در دهستان «راهگان» شهرستان خفر در ایام تعیلات نوروز توسط دانشجو معلمان بسیجی فارس، آموزش حضوری داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی محمودی»، امروز (چهارشنبه 11 فروردین) با اشاره به آموزش حضوری به دانش آموزان توسط دانشجو معلمان بسیجی در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: به بیش از یکصد دانش آموز در دهستان «راهگان» شهرستان خفر در ایام تعیلات نوروز توسط دانشجو معلمان بسیجی فارس، آموزش حضوری داده شد.

مدیریت عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس افزود: این آموزش ها با هدف اجرای عدالت آموزشی با توجه به مشکلات کلاس های آنلاین با رعایت نکات بهداشتی ارائه شد و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد یافت.

«محمدعلی کشتکانی» نیز با اشاره به فعالیت دانشجو معلمان بسیجی فارس گفت: این گروه در نوروز 1400 برای رفع مشکلات بسترهای تربیتی، آموزشی و فرهنگی به دلیل شیوع کرونا در جامعه در مناطق محروم به برگزاری ارودی جهادی اقام کرده اند.

مسئول گروه جهادی «شهید مسعود طاهری» بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس افزود: بدین ترتیب با حضور 30 دانشجو معلم جهادگر  خواهر و برادر از ابتدای نوروز امسال در روستای «فتح آباد» و «امیر سالاری» شهرستان خفر، خدمات آموزشی، تربیتی، علمیفرهنگی و عمرانی ارایه شده است.

وی اعلام کرد: با حضور 323 دانشجو معلمان بسیجی خواهر و برادر استان فارس در قالب کلاس های حضوری و مجازی آموزش به دانش آموزان مناطق محروم در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه انجام شده است.

کد خبر 1041726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha