یوم الله ۱۲ فروردین برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است

بالو با بیان اینکه یوم الله ۱۲ فروردین، برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است گفت: روزی که ملت قهرمان و حماسه‌ساز ایران با تکیه بر آموزه‌های دین مبین اسلام و رهبری حضرت امام خمینی(ره) حکومت جمهوری اسلامی ایران را برپا کردند.

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک فرا رسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: یوم الله 12 فروردین، برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا افزود: روزی که ملت قهرمان و حماسه‌ساز ایران با تکیه بر آموزه‌های دین مبین اسلام و رهبری حضرت امام خمینی(ره) حکومت جمهوری اسلامی ایران را برپا کردند که نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخت و مسلمانان جهان را به اندیشه‌ای نوین و تأثیرگذار برای ساختن جامعه‌ای نو  بر پایهی آموزه‌‏های اسلام ناب محمدی(ص)، که رهایی‌بخش همه‌ جهانیان است، دلگرم و امیدوار کرد.

 

وی گفت: ملت ایران در آغازین روزهای سال نو، روز جمهوری اسلامی را در حالی گرامی می‌دارند که در تمام این سال‌ها با دل و جان پای آن ایستادند و همواره به مدد ایمان محکم و همت بلند خویش، از کوران حوادث سخت و نفس گیر، سربلند بیرون آمدند.

 

بالو تصریح کرد: امروزه نیز به یمن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، این نظام الهی از چنان اقتداری برخوردار است که آن را به یک نظام تعیین‌کننده در منطقه و جهان تبدیل کرده و این حاصل مقاومت، شجاعت، پایمردی و عزت‌مندی ملت بزرگ ایران است.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: اینجانب فرارسیدن یوم الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را به مردم مؤمن و انقلابی شهرستان صومعه‌سرا به ویژه خانوده‌ی ‌معظم شهدا، فرهنگیان گرامی و دانش‌آموزان عزیز تبریک عرض کرده و موفقیت همگان را در راستای آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری، از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

کد خبر 1041931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha