۱۲ فروردین روز  تحقق شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام سعیدی گلپایگانی در پیامی با تبریک ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی، گفت: این روز بزرگ، تاریخی و ماندگار در واقع ثمره مبارزات شجاعانه ملت ایران بر ضد سلطنت طاغوتی و نظام استکبار جهانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین «سید محسن سعیدی گلپایگانی» به  شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله 12 فروردین ماه سال 58 یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی محسوب شده که در آن با رای اکثریت قریب به اتفاق ملت ایران، نظام سیاسی کشور از سلطنتی به جمهوری اسلامی تغییر یافت.

 

این روز بزرگ، تاریخی و ماندگار در واقع ثمره مبارزات شجاعانه ملت ایران بر ضد سلطنت طاغوتی و  تحقق شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی می باشد که برای همیشه تاریخ ماندگار شد.

 

استقرار نظام جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در ایران و سرنگونی نظام سلطنتی پهلوی علاوه بر اینکه تحولات داخلی به دنبال داشت، تغییراتی در نظام بین الملل، به ویژه در خاورمیانه ایجاد کرد تغییراتی که با اهداف استعمارگران همسو و سازگار نبود و دشمنی آنان را علیه ملت ایران برانگیخت.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز تاریخی و تبریک به ملت بزرگ ایران به ویژه امت همیشه در صحنه و شهیدپرور استان ایلام اعلام می نمایم،  امروز ملت ایران تحت زعامت سکاندار عظیم الشان نظام، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) با پشت سر نهادن بیش از  چهار دهه از  استقرار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» با تجدید پیمان با آرمانهای امام خمینی (ره) معمارکبیر انقلاب اسلامی و شهیدان به خون خفته خود بار دیگر بر حفظ این ارزشها پای می‌فشارد و روز «جمهوری اسلامی» را به عنوان یکی از ماندنی ترین روزهای تاریخی این سرزمین گرامی می‌دارند.

 

سید محسن سعیدی گلپایگانی

نماینده مردم استان ایلام  در مجلس خبرگان رهبری:

 

کد خبر 1041958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha