پیام فرمانده انتظامی استان ایلام  به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین

فرمانده انتظامی استان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۲ فروردین با صدور پیامی فرارسیدن این روز را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، در پیام سردار «دلاور القاصی مهر» آمده است:

 

12 فروردین در تاریخ انقلاب اسلامی ایران یک روز تاریخی و به یاد ماندنی است که بخشی از تاریخ پرافتخار نظام اسلامی را شامل می شود، روزی که مردم به رهبری امام راحل(ره)، نهال اراده و ایستادگی را به ثمر نشاندند و با اتحاد و ایمان و با رای بالا، نظام جمهوری اسلامی را انتخاب کردند.

 

روزی که در آن ملت بزرگ و انقلابی ایران با همراهی پیر و جوان و با تکیه بر آموزه های دین مبین اسلام و رهبری حضرت امام خمینی (ره)، منافع سلطه گران دنیا را با چالش مواجه کرد و با انتخابی سرنوشت ساز، نظام جمهوری اسلامی ایران را تثبیت بخشید و الگویی جامع و کارآمد را به جهانیان ارائه کرد.

 

ملت ایران در آغازین روزهای سال نو، روز جمهوری اسلامی را در حالی گرامی می دارد که همواره به مدد ایمان محکم و همت بلند خویش از کوران حوادث سخت و نفس گیر سربلند بیرون آمده است

 

جای دارد در این روز و این ایام، یادی از امام راحل، آن معمار کبیر انقلاب کنیم، آن بزرگ مردی که در قرن خودش بی همتا بود، آن فقیه آگاه به زمان و نیز یاد شهدای انقلاب اسلامی بالاخص شهدای اوایل انقلاب، آن هایی که در طول مبارزه در خیابان ها و در زندان های ساواک و پس از آن در روزهای پر التهاب اوایل انقلاب به شهادت رسیدند را گرامی بداریم.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تبریک سال 1400 ، عظمت ملت شریف ایران اسلامی را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم و امیدوارم که در این سال که با درایت رهبر معظم انقلاب، مزین به سال «تولید . پشتیبانی ها . مانع زدایی ها » شده است، با کمک و حمایت ملت بزرگ ایران با غلبه بر مشکلات، گام های استوارتری در راه توسعه و پیشرفت کشور برداریم.


سرتیپ دوم ستاد دلاور القاصی مهر

فرمانده انتظامی استان ایلام

کد خبر 1041961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha