استقرار واحد تولید کننده تجهیزات اورژانسی در منطقه اقتصادی پیام البرز در راستای تحقق شعار سال

ثناگومطلق با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال در جهت رشد تولید با هدف خودکفایی گفت: واحد تولید کننده تجهیزات اورژانسی در منطقه اقتصادی پیام البرز در راستای تحقق شعار سال مستقر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « نادر ثناگومطلق» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر استقرار واحد تولیدی تولید کننده تجهیزات اورژانسی در منطقه پیام البرز گفت: این واحد تولیدی تنها واحد تولیدکننده تجهیزات اورژانسی مانند برانکارد، کیت های امداد و نجات همچنین ساکشن های آمبولانسی است. 

 

مدیرعامل منطقه اقتصادی پیام استان البرز افزود: ظرفیت تولید یک هزار اتاقک آمبولانس در منطقه اقتصادی پیام استان البرز با همت واحد تولیدی تولید کننده تجهیزات اورژانسی بخش اساسی نیاز درمانی کشور را تأمین می کند.

 

وی اظهار کرد: این واحد تولیدی درمانی توانمند تولید دیگر کاربری های سیّار حوزه پزشکی را نیز دارد که همین امر امکان خودکفایی و عدم وابستگی به صنعت غرب را در کشور فراهم می سازد. 

 

مدیرعامل منطقه اقتصادی پیام استان البرز خاطرنشان کرد: با هدف رونق و رشد تولید، این واحد تولیدی مستثقر در منطقه اقتصادی پیام، قراردادهای موثری با وزارتخانه های بداشت، سازمان هلال احمر و وزارت دفاع دارد که همین امر امکان طراحی و پیاده سازی اتاقک های آمبولانس را در سطح کشور بیش از پیش ایجاد می کند. 

 

کد خبر 1044350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha