تحقق شعار سال گامی برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اهداف شعار سال تحت عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» را حرکتی مهم در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و عبور از موانع اقتصادی و سیاسی دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در دیدار با مدیر مخابرات منطقه کردستان اجرایی کردن اهداف شعار سال تحت عنوان" تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" را حرکتی مهم در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و عبور از موانع اقتصادی و سیاسی دانست و افزود: انتظار می‌رود تامین امکانات و تجهیزات لازم بر اساس برندهای داخلی و تولیدات کشور صورت گیرد.

 

وی گفت: شناخت دقیق و درست از توانایی، ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در کشور و بکار گیری آنها ،گامی مهم برای توسعه اقتصادی، پیشرفت و آبادانی بیش از پیش میهن اسلامی‌مان است.

 

امام جمعه سنندج با اشاره به این مهم که در دنیایی قرار گرفته‌ایم که به واسطه تغییر در تکنولوژی‌ها و رشد فناوری‌های مختلف، نیازمند مطالعه و آینده نگری هستیم تا در رویارویی با تغییرات، به موقع عمل کنیم، افزود: بهره‌گیری از علم که همچون رود خانه همیشه جاری است نقش تعیین کننده‌ای در تصمیم گیری‌ها و پیشبرد اهداف دارد.

 

وی با بیان اینکه موفقیت هر سازمانی در گرو آینده‌نگری و انتخاب آگاهانه، کارشناسان و متخصصان متعهد با نگرش صحیح مدیران امکان پذیر است، تصریح کرد: مدیریت چیزی جز شناخت راه‌های موفقیت سازمان و برنامه‌ریزی برای تبدیل تهدیدها به فرصت و رفع مشکلات نیست، که این امر در برنامه‌های مخابرات کردستان به وضوح مشاهده می‌شود.

 

رستمی با اعلام اینکه مخابرات منطقه کردستان به واسطه این مهم و تخصص کارکنانِ متعهد در حوزه‌های مختلف موفق عمل کرده است خاطرنشان ساخت: ابراز و بازتاب رضایتمندی مشتریان از خدمات مخابراتی بیانگر حسن توجه به این مهم است.

 

وی زحمات و تلاش مجموعه مخابرات منطقه کردستان را ارج نهاد و یادآور شد: مخابرات منطقه در شرایط کرونایی حاکم بر جامعه فشارهای کاری در حوزه‌های مختلف را متحمل شده است که با مدیریتِ کارساز و وحدتِ تیم کاری، همچون همیشه پاسخگوی نیازهای مشتریان بوده‌اند.

 

امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بر تحقق امر شایسته سالاری در مخابرات منطقه کردستان اشاره داشت و بیان کرد: برآیند عملکرد و موفقیت‌های حاصل شده در مخابرات منطقه نشان دهنده جاری و ساری شدن شایسته سالاری و بکار گیری نیروهای متخصص در بخش ها و امورات مربوطه است.

 

آزاد حکمت مدیرمخابرات منطقه کردستان نیز در این دیدار اظهار کرد: در سال 99 علی رغم تمام مشکلات  بوجود آمده به خوبی پاسخگوی نیازهای ارتباطی و مخابراتی مشتریان بودیم و با کمترین اختلالِ ارتباطی شرایط استفاده از محصولات و سرویس‌های مخابراتی برای مشتریان را فراهم آوردیم.

 

وی با بیان اینکه ارتقا و توسعه زیرساخت‌های دیتا در دو حوزه ی ثابت و سیار به دلیل نیاز بیش از پیش مشتریان برای انجام امورات اداری، بهره مندی دانش‌آموزان از آموزش های آنلاین در فضای مجازی، ایجاد شرایط برای کسب و کارهای آنلاین و انجام امورات روزانه مشتریان به صورت غیر حضوری و آنلاین یکی از مهمترین اقدامات مخابرات منطقه کردستان در سال گذشته است اظهارداشت داشت: این امر با حمایت و پشتیبانی مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران، نمایندگان مردم ،مسولان استانی و کارکنان منطقه محقق شد که از تک تک این عزیزان تقدیر و تشکر می نمایم.

 

حکمت با اعلام اینکه در سال گذشته اعتباری بالغ بر 141 میلیارد و 200 میلیون تومان در راستای حمایت از تولیدات داخلی، برای تجهیزات مخابراتی با برند ایرانی سرمایه گذاری شده است گفت: حرکت در این مسیر برای تحقق شعار سال از برنامه های مخابرات منطقه در سال جاری است که در دستور کار قرار دارد.

 

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد:در حال حاضر تعداد 508 هزار و 911 شماره تلفن ثابت در استان مشغول بکار هستند.

 

وی با بیان اینکه بیش از 2 میلیون و 300 هزار مشترک تلفن همراه در استان با ضریب نفوذ 137 درصد از خدمات و تکنولوژی های دیتای همراه بهره مند هستند یادآورد شد تعداد 507 سایت BTS در استان نصب و راه اندازی شده است.

 

حکمت به تعداد روستاهای دارای ارتباط اشاره داشت و گفت: هم اکنون یک هزار و 601 روستای استان دارای ارتباط مخابراتی هستند.

 

وی همچنین تعداد روستاهای دارای اینترنت را 540 مورد اعلام و تصریح کرد: بر اساس برنامه ابلاغی ، توسعه خدمات مخابراتی در روستاها از دیگر برنامه های در دست اجرا است.

کد خبر 1045254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha