مهارت های اجرایی در قالب فرهنگ کار به نسل جوان انتقال داده شود

ثمینی با بیان اینکه ترویج فرهنگ کار برای پشتیبانی از تولید موضوع محوری سال ۱۴۰۰ است، افزود: مهارت های اجرایی در قالب فرهنگ کار به نسل جوان انتقال داده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمود ثمینی»، در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده با اشاره به چگونگی تحقق شعار سال بیان شده از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی در حوزه اجتماعی و فرهنگی و تدوین برنامه های اجتماعی و فرهنگی سال، اظهار داشت: ترویج و گسترش فرهنگ کار برای پشتیبانی از تولید به عنوان موضوع محوری سال ۱۴۰۰ است

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر ضرورت  برنامه ریزی در ادارات و دستگاه ها برای تحقق شعار سال، افزود: باید در برنامه های دستگاه های اجرایی سهم برجسته ای داشته باشد .

 

وی ادامه داد: جوانان ما در سطوح بالا تحصیلات تکمیلی خود را گذرانده اما مهارت های لازم را برای ورود به بازار کار ندارند و می بایست مهارت های اجرایی و شغلی را به نسل جوان در قالب فرهنگ کار انتقال دهیم و به این ترتیب در عرصه های مختلف از تولید پشتیبانی کنیم .

 

ثمینی  افزود: لازم است فراهم سازی زمینه اجرای برنامه های آموزشی، ترویجی و تبلیغی به افزایش و رونق تولید بیانجامد .

 

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: شعار سال نباید در حد یک شعار مورد توجه باشد، زیرا مسائلی وجود داشته و دارد که آن را به عنوان شعار سال مطرح کرده اند و در این راستا برگزاری نشست های علمی و تخصصی برای شناسایی موانع تولید در سطوح مختلف مورد نیاز می باشد .

 

وی ادامه داد: در صورتیکه موانع تولید قوانین و مقررات است و یا در اجرای قانون با مانع مواجه هستیم، ضرورت دارد آنجا که قوانین و مقررات مورد نظر است در مرجع قانون گذاری رفع مشکل شود، اما آنجا که مشکل در اجراست باید اول وحدت رویه ایجاد کنیم و سپس با توجیه مجریان موانع برطرف شود.

 

ثمینی با تاکید بر نقش نظارت دقیق و مستمر بر انجام امورات بیان داشت: به نظر می رسد نقش رسانه ها در اصلاح و رفع موانع بسیار برجسته باشد که با تلاش، فعالیت و اطلاع رسانی دقیق تر زمینه تحقق شعار سال صورت پذیرد .

 

کد خبر 1046006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha