افتتاح ۱۱۰ آشپزخانه "اطعام مهدوی" و افطاری ساده در استان هرمزگان

تراهی از افتتاح ۱۱۰ آشپزخانه "اطعام مهدوی" و افطاری ساده در استان همزمان با سراسر کشور، باهدف پخت و توزیع بیش از یک میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان استان هرمزگان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « جلیل تراهی » در آیین افتتاح نخستین آشپزخانه "اطعام مهدوی" و افطاری ساده در استان هرمزگان، گفت: همزمان با سراسر کشور آشپزخانه مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) بندرعباس به نمایندگی از 109 آشپزخانه دیگر در سراسر استان، به‌منظور پخت و توزیع غذای گرم و افطاری ساده برای نیازمندان در ماه مبارک رمضان، با حضور مسئولان استانی راه‌اندازی شد.


وی افزود: این آشپزخانه ها در سطح استان کار پخت و توزیع غذای گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا را بر عهده خواهند داشت و امیدواریم با همکاری و مشارکت خیرین در طول ماه مبارک رمضان بیش از یک میلیون پرس غذای گرم طبخ و توزیع شود.


مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان به نقش مؤثر مردم در برنامه‌های کمیته امداد در جهت رفع مشکلات نیازمندان اشاره و گفت: هم استانی های عزیز  می توانند نذورات و خیرات خود را در جهت تامین غذای گرم و افطاری ساده  از طریق کد دستوری #۰۷۶۸۸۷۷   و یا کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ واریز نموده و در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

 

 

 

کد خبر 1046077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha