رژه خودرویی قرارگاه غرب ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد

به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهمور اسلامی ایران رژه خودرویی قرارگاه غرب ارتش جمهوری اسلامی به دلیل محدودیت‌های کرونایی به شکل محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، امروز(۲۹ فروردین) مراسم رژه خودرویی قرارگاه غرب ارتش جمهوری اسلامی در پادگان ۴۰۴ فاوا ارتش با حضور استاندار، فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش  جمعی از سزان لشکری و کشوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

براساس این گزارش، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در آیین رژه روز ارتش گفت: مردم ایثارگری ارتشیان در بحران‌های بزرگی همچون زلزله بزرگ سال ۱۳۹۶، سیل و کرونا را فراموش نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: ارتش یک نیروی مخلص و مردمی است که در طول ۴۲ سال از عمر پربرکت جمهوری اسلامی، ارتش در مقاطع مختلف مانند ابتدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و در دیگر تهدیدها و بحران هایی که در کشور به وجود آمده، همیشه در کنار مردم ایستاده و خود را جدای از آنها ندانسته است. 

در ادامه فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی در کنار نیرو‌های مسلح در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارد و پاسخگوی تهدیدات دشمنان است.

وی گفت: ارتشیان با تمام توان و قوا پشتیبان نظام و رهبری هستند و اجازه نخواهند داد دشمنان به خاک ایران تجاوز کنند.

کد خبر 1047224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha