موشن گرافی راهکاری برای اغناء بهتر جایگاه نماز در میان دانش آموزان است

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اهمیت ترویج و تبیین فرهنگ نماز در جامعه گفت: موشن گرافی راهکاری برای اغناء بهتر جایگاه نماز در میان دانش آموزان است.

« حجت الاسلام ابوالفضل مرادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اهمیت تبیین جایگاه اقامه نماز در میان دانش آموزان گفت: موشن گرافی راهکاری برای اغناء بهتر جایگاه نماز در میان دانش آموزان است. 

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز افزود: ضرورت به جا آوردن نمازهای واجب یکی از بسترهای مصونیت از آسیب های های اجتماعی است به همین منظور در راستای ترویج و تبیین فرهنگ اقامه نماز موشن گرافی با محوریت نماز در البرز به صورت پایلوت کشوری در حال انجام است.

 

وی با اشاره به اهمیت خانواده و مربیان پرورشی در هدایت بخشی و بصیرت افزایی دانش آموزان نسبت به مسئله نماز بیان کرد: در شرایط شیوع بیماری کرونا، فضای مجازی یکی از راهبردهای موثر در زمینه ارتقاء سطح آگاهی از اقامه نماز است. 

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز خاطرنشان کرد: زبان هنر یکی از بستری موثر برای بیان غیرمستفیم احکام دینی و الهی است آن چنان که موشن گرافی در قالب انیمیش های جذاب بهترین زمینه جذب و آگاهی بخشی در زمینه مسائل دینی و نماز است. 

 

گفتنی است، علاقمندان می توانند سومین موشن گرافی نماز که با اهتمام ستاد اقامه نماز استان البرز ساخته شده است را به آدرس https://www.aparat.com/v/kTEnB مشاهده کنند. 

 

 

کد خبر 1048022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha