قوانین پی در پی و پیچیده مانع رونق تولید است

پاک فطرت گفت: قوانین پی در پی و پیچیده مانع رونق تولید است و مجلس شورای اسلامی موظف به اصلاح قوانین با کمک تولیدکنندگان واقعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا پاک فطرت»، امروز (سه شنبه 31 فروردین) در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی گفت: قاچاق از موانع اصلی تولید است و سازمان خصوصی ‌سازی، عامل تعطیلی کارخانجات به شمار می رود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید برای سرمایه‌های مردم در بورس فکر اساسی شود زیرا مردم به دعوت رئیس دولت، سرمایه‌های خود را با هدف رونق تولید و اشتغال در بورس آوردند.

وی اضافه کرد: اگر برای اعتماد مرد در این زمینه فکر اساسی نشود، تولید و اشتغال در کشور ضرر خواهد کرد و تبعات مناسبی نخواهد داشت.

پاک فطرت با تاکید بر لزوم کنترل کرونا در کشور نیز بیان کرد: رئیس جمهور باید با برنامه ‌ریزی بهتر برای مهار کرونا در کشور اقدام کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر کاهش شدید بارندگی در استان فارس عنوان کرد: دولت باید در سال «تولید، پشتیبانی ‌ها و مانع‌زدایی‌ها» به کشاورزان فارس توجه ویژه کند.

این نماینده مجلس افزود: قوانین پی در پی و پیچیده مانع رونق تولید است و مجلس شورای اسلامی موظف به اصلاح قوانین با کمک تولیدکنندگان واقعی است.

پاک فطرت اضافه کرد: سیستم اداری دولتی، مجلس، قرار نگرفتن افراد در مشاغل بر اساس تخصص خود و انجام تصمیم گیری ها در تهران از موانع دیگر تولید هستند.

وی تصریح کرد: اصلاح ساختار مجلس باید در اولویت قرار بگیرد و  اگر قرار است مجلس به موقع از تولید پشتیبانی و موانع را برطرف کند باید حداقل یک ماه کامل وقت بگذارد.

پاک فطرت با تاکید بر قاچاق کالا گفت: قاچاق، مانع بزرگی برای رونق تولید است که موجب خارج کردن و یا وارد کردن مواد اولیه کارخانه هاست.

کد خبر 1048145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha