توزیع افطاری ساده  به همت قرارگاه فرهنگی شهید سیدسجاد خلیلی بهشهر

محمدنژاد از توزیع افطاری ساده در بهشهر به همت قرارگاه فرهنگی شهید سیدسجاد خلیلی خبر داد و گفت: این افطاری ساده با هدف سهیم شدن در اجر و مزد روزه داران و دستگیری از نیازمندان آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان در مراحل مختلف توزیع می شود.

«فاطمه محمدنژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: قرارگاه شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی در بهشهر با انجام کارهای فرهنگی و عام المنفعه تلاش دارد تا فرهنگ سازی مناسبی را در جامعه ایجاد و در نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت و ارزش ها گام بردارد.

 

مسئول قرارگاه شهید سید سجاد خلیلی در بهشهر با اشاره به فعالیت های این قرارگاه در حوزه های مختلف افزود: در ماه مبارک رمضان و در راستای منویات مقام معظم رهبری در اجرای طرح کمک مومنانه با هدف دستگیری از نیازمندان توزیع افطاری ساده در بین مردم در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: در مرحله اول توزیع افطاری ساده، این کار در بین مردم، بازاریان و خانواده های بی سرپرست در حاشیه شهر بهشهر اجرایی شد.

 

محمدنژاد از توزیع افطاری ساده در بهشهر به همت قرارگاه فرهنگی شهید سیدسجاد خلیلی خبر داد و گفت: این افطاری ساده با هدف سهیم شدن در اجر و مزد روزه داران و دستگیری از نیازمندان آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان در مراحل مختلف توزیع می شود.

 

مسئول قرارگاه شهید سید سجاد خلیلی در بهشهر افزود: افطاری ساده شامل نان و پنیر و سبزی و شیربرنج و فرنی است که در بین افراد کم برخوردار توزیع می شود.

 

وی یادآور شد: در طول سال هم توزیع بسته های فرهنگی و بهداشتی توزیع شده در بین مردم توسط قرارگاه شهید سید سجاد خلیلی در بهشهر شامل ماسک، کتاب دعا، عکس شهید، میوه و... بوده است که با استقبال روبرو شده است.

 

به گزارش شبستان، شهید سید سجاد خلیلی از شهدای مدافع حرم سوریه در بهشهر است که در ۱۵ آذر ماه ۱۳۷۰ در خانواده مذهبی دیده به جهان گشود؛سيد سجاد در 1 آبان ماه  سال 1389 وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامى شد و به عضويت سپاه درآمد. سيد سجاد با اينكه سن كمى داشت ولى مردى دلير و شجاع بود.

 

براى دومین بار به سوريه اعزام مى شود كه در حين عملياتى ويژه در درگیری با داعش در جنوب سوریه در تاریخ 21 فروردین 1395 مفقودالاثر مى شود. همرزمانش از نحوه ى شهادت سيد سجاد اينگونه مى گويند كه دو نفر از همرزمان سيد سجاد زخمى شده بودند و سيد سجاد براى نجات آنها ميرود كه از ناحيه پهلو دچار جراحت شديد مى شود و به دست داعش هاى ملعون اسير مى شود و مفقودالاثر مى شود.

 

در اعياد مبارك بزرگ قربان تا غدير در سال 97 هديه الهى به مردم شريف مازندران اينگونه رقم خورد كه پيكر شهيد «سيد سجاد خليلى» به همراه پيكر سردار شهيد «سيد جلال حبيب الله پور» پس از گذشت چند سال دورى و چشم انتظارى شناسايى شد و به وطن بازگشت و طی تشییع باشکوهی در بهشت فاطمه(س) بهشهر آرام گرفت.

کد خبر 1048703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha