امام حسن مجتبی (ع) در احسان و نیکوکاری سرآمد بود

حجت الاسلام دلبری گفت: امام حسن مجتبی (علیه السلام) در احسان و نیکوکاری سرآمد بودند و لذا به عنوان کریم اهل البیت معروف شدند.

حجت الاسلام «سیدمحمد دلبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: یکی از اعمال خوبی که باید در طول سال به ویژه در ماه رمضان انجام دهیم احسان و نیکوکاری است.

 

امام جمعه گالیکش ادامه داد: در آستانه میلاد مسعود امام مجتبی (علیه السلام) قرار داریم این امام همام در احسان و نیکوکاری سرآمد بودند و لذا به عنوان کریم اهل البیت (علیه السلام) معروف شدند.

 

حجت الاسلام دلبری یادآور شد: خدای متعال فرمودند که احسان کنید نسبت به یکدیگر که خداوند محسنین را دوست دارد و به ویژه در این ایام و شرایطی که بخشی از هموطنان ما دچار بیماری منحوس کرونا شدند این امر ضروری است.

 

وی افزود: بسیار خوب است که در این ایام  نسبت به نیازمندان جامعه و دیگران توجه داشته باشیم و کمک های مومنانه را تقویت کنیم تا از محسنین محسوب شویم.

 

امام جمعه گالیکش خواستار تقویت رزمایش مومنانه و کمک های مردمی برای اطعام روزه داری در ایام ماه مبارک رمضان شد و گفت: باید روزه داران همه نکات بهداشتی را در خصوص کرونا رعایت کنند و از تمام ظرفیت های این ماه مبارک و پر خیر و برکت بهره ببرند.

 

کد خبر 1051305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha