هشدار گروه های فلسطینی نسبت به  حمله شهرک نشینان به مسجدالاقصی در روز جهانی قدس

گروه های موسوم به هیکل موهوم سلیمان برای حمله شهرک نشینان در روز جهانی قدس مصادف با بیست و هشتم ماه رمضان فراخوان داده اند و گروه های سیاسی فلسطینی نیز هشدار داده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العالم عربی»، اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی بعد از حمله 72 شهرک نشین به مسجدالاقصی درهای باب المغاربه را بستند.

 

اداره اوقاف اسلامی قدس گفت: شهرک نشینان در صحن های مسجدالاقصی آیین تلمودی انجام دادند. شهرک نشینان همچنین به مناسبت روز جهانی قدس مصادف با بیست و هشتم ماه مبارک رمضان قصد حمله به مسجدالاقصی را دارند.

 

طی روزهای گذشته در شبکه های اجتماعی خبر حمله به مسجدالاقصی در روز جهانی قدس منتشر شده است گروه های موسوم به هیکل موهوم سلیمان حمله به مسجدالاقصی را در شبکه های اجتماعی فراخوان داده اند.

 

پیش از این، خالد مشعل، رئبس جنبش حماس نسبت به طرح صهیونیست ها در حمله به مسجدالاقصی در بیست و هشتم ماه رمضان هشدار داده بود. خالد مشعل نیز خواستار حضور مردمی در مسجدالاقصی شده بود.

 

رئیس دفتر سیاسی حماس به رژیم صهیونیستی هشدار داد با ادامه حملات خود به فلسطینیان قدس در 28 ماه مبارک رمضان با اتفاقات غافلگیر کننده فلسطینیان در مسیر انتفاضه ضد اشغالگری روبه ‌رو خواهد شد.

 

از سویی دیگر، هیئت عالی اسلامی و هیئت علما و مبلغان قدس خواستار حضور مردم در ماه رمضان در مسجدالاقصی شده بودند.    

کد خبر 1051382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha