کارگران یکی از مهمترین زمینه سازان شکوفایی اقتصادی در کشور هستند

کنجوریان، گفت: کارگران از عناصر و ارکان مهم توسعه و یکی از مهمترین زمینه سازان شکوفایی اقتصادی در کشور محسوب می شوند که با وجود تمام تنگناها از هیچ کوششی برای شکوفایی اقتصادی فروگذار نبوده اند.

عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: کار و کار کارگر بسیار اهمیت دارد زیرا کارگر ستون فقرات اقتصاد و ستون فقرات تولید است که و بدون کار او هیج ثروتی اثرگذار و راهگشا نیست.

 

وی خاطر نشان کرد: واحدهای صنعتی باید اموری چون امنیت شغلی و تامین معاش کارگران را در صدر برنامه‌های خویش قرار دهند تا این گروه از جامعه با امنیت خاطر در مسیر پیشرفت اقتصادی گام بردارند.

 

فرماندار شهرستان هرسین با اشاره به  نامگذاری شعار سال تصریح کرد: نامگذاری‌ سال جاری تحت عنوان تولید ، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری بسیار حکیمانه و هوشمندانه بود و این شعار باید بعنوان یک راهبرد حیاتی و چراغ راه در راستای خنثی نمودن جنگ اقتصادی دشمنان علیه نظام و کشور و همچنین تقویت بنیه ی اقتصادی کارگران و حمایت از آنان ترسیم شود.

 

کنجوریان افزود: تحقق شعار سال جاری نیازمند یک نگاه کارشناسی و همه‌ جانبه به عوامل موثر بر آن است و در این راستا عامل کار و یا همان کارگر باید بصورت ویژه مورد حمایت قرار گیرد.

 

وی در پایان گفت: این هفته فرصت مغتنمی است برای پرداختن به وضعیت سلامت کارگران و لازم است نسبت به اجرای پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا در واحد های تولیدی و صنعتی شهرستان تلاش کنیم.

کد خبر 1051721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha