ملت ایران به انقلاب و رهبری وفادارند

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مدیریت الهی را بر جامعه حاکم کرد و این حاکمیت الهی جامعه را رشد می‌د‌هد، گفت: درود بر ملت ایران با این همه مشکل به انقلاب و رهبری وفاداماندند و در صحنه حاضر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۸اردیبهشت)  در پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان مصادف با ولادت امام حسن مجتبی(ع) در جمع نمازگزاران حاضر در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، بیان کرد: خدایا اگر تو ما را مدیریت کنی من ضایع نمی شوم و اگر تو مرا مدیریت نکنی ضایع می‌شوم، یکی از چیزهایی که نگران‌کننده است ضایع شدن، تباه شدن، بی‌خاصیت شدن و فسیل شدن است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: اینکه سرمایه، انسان، مال، آبرو و عمل انسان ضایع شود خیلی بد است و همه ما از آن گریزانیم، علت ضایع شدن از بدمدیریتی و بدسرپرستی است، همچون باغبانی که حوصله رسیدگی به باغ را ندارد، کم‌ کم دچار نابودی می‌شود و باغ را ضایع می‌کند، یا چوپانی که شبانی و راعی را بلد نیست، گاهی ممکن است خودمان نالایق باشیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی عنوان کرد: باید سرپرستی و مدیریت را به خدا واگذار کنیم، اگر خداوند ما را مدیریت و چوپانی نکند ما ضایع می‌شویم این را امیرالمومنان علی(ع) با آن علم، تقوا، جهاد، اخلاق، رحم و عبادتش،  می‌گوید چه برسد به ما! امام سجاد (ع) نیز از خدا می‌خواهد که لحظه ای او را به حال خود واگذار نکند.

 

وی تاکید کرد: همه امور زندگی خودتان را همیشه به خدا بسپارید که اگر مولای ما خدا باشد هرگز ضایع نمی‌شویم دنیا را با سعادت‌مندی پیش می‌بریم و آخرتمان نیز آباد می‌شود، خداوند هرگز عمل شهدا و کسانی را که در راهش جان دادند را را ضایع نمی‌کند، اینکه بخواهید برای خودتان تصمیم‌گیری کنید زرنگی نیست.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی ادامه داد: هنگامی که هوای نفس و شیطان بر ما مدیریت کند زیانکار می‌شویم و راه جبرانی نداریم، اگر در جامعه حاکمان نالایق حکومت کنند رشد ایجاد نکرده بلکه آن جامعه را ضایع می‌کنند، دیدید که مدیریت ناصحیح صهیونیست‌ها، اروپا و استکبار چگونه ده‌ها هزار جوانان مردم را با وعده‌های باطل تبدیل به داعشی کردند و از آن‌ها جانی خطرناک خشن ساخت و آینده‌شان را تباه کرد، خیال می‌کنند که به بهشت می‌روند.

 

وی یادآور شد: مشاهده کردید چند هزار منافق داخلی کشورمان می‌گفتند مجاهدین خلق هستند، اینجا ۱۷ هزار نفر را ترور کردند و از دامن اسلام فرار کرده و به دامن صدام رفتند و صدام به‌عنوان ابزار از اینها استفاده کرد هزاران عراقی بیچاره را از بین لردند و تحویل غرب دادند تا جنایت و آدم‌کشی‌هایشان ادامه دار باشد،   زن‌های خود را به رئیساش می‌فروشند در کل زندگیشان ضایع شد.

 

محمدی لائینی گفت: مدیرت بر جامعه اگر فرعونی، استکباری و شیطانی باشد جامعه را ضایع می‌کند، ولی اگر مدیریت الهی باشد، همانند پیغمبر، معصومان و علی (ع)، در زمان غیبت هم ولی فقیه عادل " مقام معظم رهبری" بر جامعه مدیریت کنند زندگی ما ضایع و تباه نخواهد شد و جامعه سعادت‌مند می‌شود ، رهبر ما قدرت زیادی دارد ولی زندگی‌ای درویش‌وار دارد‌.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: قدر انقلاب را بدانید چرا که مدیریت الهی را بر جامعه حاکم کرد، چه شهیدانی که در این انقلاب رستگار شدند، همان‌طوری که مدیریت و حاکمیت الهی جامعه را رشد می‌د‌هد، برای داشتن مدیریت الهی جامعه نیاز به رشد دارد؛ مردم زمانه حضرت علی (ع) بی‌لیاقت بوده و رشد یافته نبودند نتوانستند این مردان الهی را برای سرپرستی خودشان نگه دارند اما درود بر مردم ایران که با این همه مشکل به انقلاب و رهبری وفادار ماندند و در صحنه حاضر هستند.

 

وی در پایان با اشاره به ماجرای تشنگی پسر پیغمبر قبل از شهادت، یادآور شد: در زمان امام حسین (ع) میزبان مهمان خودش را می‌کشت و او را لب تشنه و عطشان شهید کردند، امیدواریم خدا همانند زندگی مردم آن زمان آینده ما را ضایع نکند و سرپرستی ما را به‌دست بگیرد.

کد خبر 1051848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha