مسابقه فرهنگی نامه‌ای به امیرالمومنین(ع) برگزار می‌شود

وحدانی گفت: همزمان با لیالی قدر، مسابقه فرهنگی نامه‌ای به امیرالمومنین(ع) در فضای مجازی برگزار می‌شود.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تسلیت پیشاپیش سالروز شهادت امام علی(ع) اظهار کرد: شب قَدر یا لَیلَةُ القَدر شب نزول قرآن و مقدّر شدن امور یک‌ساله انسان‌هاست.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زنیبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(ع) خشکرودبار افزود: این شب بافضیلت‌ترین شبِ سال و شب رحمت الهی و آمرزش گناهان است و در آن، فرشتگان به زمین می‌آیند و بنابر برخی از احادیث شیعه، مقدرات سال آینده بندگان را بر امام عرضه می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه به مناسبت لیالی قدر ویژه برنامه‌هایی در سطح مسجد و فضای مجازی کانون زینبیه(س) برگزار می‌شود گفت: تسلیت شهادت مولای متقیان با شعری از شاعره کانون، هدیه ذکر یا علی هدیه به امام علی(ع) در اولین شب از شبهای قدر، هدیه سوره یاسین در دومین شب از شبهای قدر به روح پرفتوح مولای متقیان و ختم ذکر صلوات هدیه به حضرت علی در سومین شب از شبهای قدر برنامه‌هایی است که همه در فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

وحدانی برگزاری مسابقه فرهنگی نامه‌ای به امیرالمومنین(ع) در قالب شعر و دلنوشته ویژه نوجوانان و جوانان و بزرگسالان در فضای مجازی را از دیگر برنامه عنوان و تصریح کرد: مهلت شرکت علاقه‌مندان در این مسابقه، تا پایان شبهای قدر است که به دو اثر برتر هدیه‌ای به رسم یادبود اهدا می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خاطرنشان کرد: برپایی افطاری ساده، اقامه نماز جماعت و احیای شبهای قدر با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی در مسجد حضرت ولیعصر(عج) از دیگر برنامه‌ها است.

کد خبر 1052292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha